Audi A6 E-Tron: новий хетчбек вступає в боротьбу з Tesla
29 липня 2025 року на горизонті з’явився новий Audi A6 E-Tron 2026 року, який обіцяє стати гідним суперником Tesla завдяки запасу ходу до 377 км. Цей електричний хетчбек, відомий як Sportback, відкидає спадщину бензинових седанів A6 і спирається на 800-вольтну платформу PPE від VW Group, якою також користуються Porsche Macan і Q6 E-Tron. Історія цього дебюту почалася в Південній Каліфорнії, де Audi представила модель, що прагне розвіяти сумніви щодо дальності та комфорту. Чи стане A6 E-Tron новим фаворитом на ринку?
Дальність і технології Audi A6 E-Tron
Серцем новинки стала батарея на 100 кВт·год (з 94,4 кВт·год корисної ємності), яка забезпечує до 392 км ходу в базовій версії з потужністю 375 к.с. і заднім приводом. Це шостий результат серед електрокарів світу, поступаючись лише Tesla Model S, і все це за ціною від €62,000. У версії Quattro з повним приводом і 456 к.с. дальність знижується до 333 км, але додаються розкішні опції, як повітряна підвіска та 20-дюймові диски. Уявіть подорож від Києва до Львова без зупинок для зарядки — саме такий потенціал відкриває цей автомобіль.
На презентації в США Audi не показала базові моделі, віддавши перевагу престижній версії за €68,500, оснащеній аудіосистемою Bang & Olufsen і дисплеєм для пасажира. Компанія стверджує, що зарядка до 270 кВт дозволить поповнити батарею з 10% до 80% за 21 хвилину, хоча журналісти не змогли це перевірити. Такий баланс між дальністю та швидкістю зарядки робить A6 E-Tron привабливим вибором для тих, хто боїться “тривоги дальності”.
Динаміка та комфорт Audi A6 E-Tron
За кермом A6 E-Tron відчувається гармонія. Педаль газу реагує плавно, гальма легко контролюються в пробках, а адаптивна підвіска ковтає нерівності доріг, не викликаючи дискомфорту. Версія S6 E-Tron із 543 к.с. у режимі запуску додає гостроти, розганяючись до 100 км/год за 3,7 секунди, тоді як базова Quattro вкладається в 4,3 секунди. Для любителів швидкості на трасі від Амстердама до Копенгагена S6 із максимальною швидкістю 240 км/год стане справжнім задоволенням.
Інтер’єр вражає: вигнутий дисплей із 11,9-дюймовим приладовим екраном і 14,5-дюймовим сенсорним монітором, реальний регулятор гучності та ергономічна консоль створюють атмосферу розкоші. Проте не обійшлося без недоліків: сенсорні кнопки на кермі дратують випадковими натисканнями, а незручне розташування сидінь змусило водіїв шукати ідеальну позу. Чи вдасться Audi усунути ці дрібниці в майбутніх версіях?
Майбутнє конкурента Tesla
A6 E-Tron з’явився як виклик Tesla, пропонуючи не лише дальність, а й преміальний досвід. Його дизайн із коефіцієнтом опору 0,21 підкреслює аеродинамічну досконалість, хоча бічні кути виглядають дещо громіздко через батарею. Базова версія за €62,000 здається оптимальною, але топова S6 за €70,000 приваблює додатковими функціями. У Європі, де від Лісабона до Мадрида попит на електрокари зростає, цей хетчбек може знайти свою аудиторію. Чи стане Audi A6 E-Tron новим еталоном у світі електромобілів?