BMW планує збільшити запас ходу електромобіля до 965 км
BMW зазнає прототипу електромобіля iX зі збільшеним до 965 км запасом ходу
Великі автовиробники намагаються вкладати гроші одразу в кілька молодих компаній, які розробляють перспективні типи тягових батарей. У випадку з BMW одним із підтримуваних розробників акумуляторів нового покоління є американська ONE, і вже наприкінці цього року партнери зазнають прототипу електромобіля із запасом ходу близько 965 км.
У сімействі тягових батарей Gemini, як повідомляє Reuters з посиланням на представників ONE, будуть два типи акумуляторних осередків, один з них запропонує щільність зберігання заряду, що дозволяє збільшити запас ходу кросовера BMW iX до 965 км. У грудні минулого року ONE вже вдалося відчути прототип батареї сімейства Gemini, яка збільшила запас ходу седана Tesla Model S до 1200 км, майже вдвічі відносно вихідного показника.
У березні BMW інвестувала у бізнес ONE близько $65 млн, розраховуючи надалі застосовувати розробки молодої американської компанії для створення електромобілів із збільшеним запасом ходу. Фахівці ONE наголошують на зниження використання традиційних матеріалів типу нікелю, кобальту, графіту та літію при виробництві акумуляторів. При цьому ставиться завдання досягти нижчої собівартості та покращення експлуатаційних якостей батарей, включаючи їхню безпеку.
ONE збирається пропонувати свої батареї та іншим автовиробникам. В одній з версій вони володітимуть навіть трохи нижчою ціною, ніж існуючі аналоги на основі нікелю та кобальту. Розміри та маса батареї теж будуть зменшені, що сприятливо позначиться на запасі ходу електромобілів. Представники BMW заявили, що з цікавістю розглядають можливість інтеграції технологій ONE у модельну лінійку майбутніх електромобілів.