BMW та Ford до кінця року отримають образи твердотільних акумуляторів від Solid Power для електромобілів
У 2017 році німецький автовиробник BMW інвестував кошти в капітал молодої компанії Solid Power, яка своєю метою поставила розробку та масове виробництво акумуляторів із твердотілим електролітом, які можна використовувати в електромобілях. Пізніше до інвесторів приєдналася Ford Motor, а тепер до кінця року обидва автовиробники можуть отримати перші зразки акумуляторів Solid Power для подальшого тестування.
Це стане можливим, якщо вірити прес-релізу, завдяки запуску пілотної лінії з виробництва акумуляторів Solid Power із твердотілим електролітом у штаті Колорадо. Дана лінія зможе випускати по 300 акумуляторних осередків на тиждень, у річному вираженні продуктивність досягне 15 000 штук. Цього має вистачити, щоб забезпечити ключових клієнтів достатньою кількістю акумуляторів для кваліфікаційних випробувань. BMW та Ford почнуть отримувати зразки осередків Solid Power вже наприкінці цього року.
Серед партнерів Solid Power також входять Hyundai, Samsung і SK On. Дві останні, напевно, зможуть у разі потреби налагодити масове виробництво відповідних акумуляторів — тим більше, що розробники вказують на можливість використання існуючого технологічного обладнання. Розроблені Solid Power осередки містять на 50% більше кремнію в аноді, збільшуючи щільність зберігання енергії та збільшуючи дальність ходу електромобіля без зміни маси. Відсутність рідкого електроліту в осередку підвищує безпеку експлуатації та дозволяє швидше заряджати батарею.
На основі осередків Solid Power можна буде створювати батареї ємністю від 60 до 100 А ‧ год. Собівартість нових батарей повинна виявитися нижчою, ніж у традиційних, що також сприятиме зростанню їхньої популярності.