BYD посідає друге місце у рейтингу найбільших постачальників літієвих акумуляторів
За підсумками квітня BYD вдалося вирватися на друге місце у рейтингу найбільших постачальників літієвих акумуляторів.
Китайська компанія BYD розвивалася паралельно із Tesla, але випускати електромобілі стала після того, як освоїла масове виробництво літієвих акумуляторів. Зупинка конвеєра підприємства Tesla у Шанхаї дозволила BYD за підсумками квітня вийти на друге місце у світі за обсягами випуску тягових батарей. На першому місці, як і раніше, CATL з 33,7% ринку.
Статистика SNE Research, що наводиться ресурсом Business Korea, традиційно наголошує на динаміку розвитку бізнесу корейських виробників акумуляторів, розглядаючи період з січня по квітень поточного року включно. Корейські виробники в річному порівнянні досягли істотного прогресу, але китайська CATL все одно їх випередила, збільшивши обсяги поставок на 114,1% і забезпечивши трохи більше третини світового ринку. На зазначеному відрізку часу BYD задовольнялася третім місцем, збільшивши обсяги поставок на 224,5% і майже вдвічі збільшивши свою частку ринку до 12,1%.
За перші чотири місяці поточного року LG Energy Solution вдалося збільшити продаж акумуляторів на 19,1%, але на тлі прогресу китайських конкурентів частка компанії скоротилася з 22,9 до 14,1%, хоча в результаті цей виробник все одно зберіг за собою друге місце. у світовому рейтингу. Корейська SK On удостоїлася лише п’ятого місця, хоча її обсяги продажу зросли на 141,3%, частка ринку зросла з 5,3 до 7%. На шостому місці розташувалася Samsung SDI зі зростанням продажів на 26,9%, але її частка протягом року скоротилася з 5,8 до 4,0%.
Усього за чотири перші місяці цього року виробниками було випущено тягові батареї сукупною ємністю 122,9 ГВт·год. Це на 83,4% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Постачання впевнено зростали з третього кварталу 2020 року. Японські виробники, включаючи Panasonic, також скоротили свою частку ринку цього року на тлі прогресу китайських і корейських конкурентів.