Електроавтомобілі

BYD Seal з інтегрованою в кузов батареєю

Китайський електромобіль BYD Seal отримав інтегровану в кузов батарею та цінник від $32 000

Протягом майже двадцяти років компанія BYD випускає автомобілі, хоча раніше спеціалізувалася на літієвих акумуляторах. Електромобілі зараз через зрозумілі причини є для неї стратегічним напрямком розвитку, і модель Seal на новій платформі демонструє використання актуального принципу інтеграції тягової батареї в силову структуру кузова. Прийом замовлень на машину вже розпочався за ціною від $32 000.

 

BYD Seal

 

Як зазначає Electrek, для BYD це перша модель, що має на увазі подібне компонування тягової батареї. Tesla тільки збирається впровадити таку структуру кузова на підприємстві, що відкрилося в Німеччині, хоча на новому конвеєрі в Техасі прогрес у цьому сенсі рухається швидше. У випадку з BYD заявляється про можливість за рахунок нового компонування підвищити ефективність використання об’єму на 66%, а жорсткість кузова на кручення збільшується вдвічі, що позитивно позначається на керованості машини. Безпека при фронтальному зіткненні зростає на 50%, виробник навіть стверджує, що тягова батарея такої конструкції має високі шанси вціліти у більшості дорожніх інцидентів.

 

BYD Seal

 

На відміну від Tesla, що використовує літієві циліндричні акумулятори, BYD застосовує пластинчасті елементи живлення власного виробництва. Місткість тягової батареї електромобіля Seal варіюється від 61 до 83 кВт ‧ год, а дальність ходу в умовному циклі CLTC від 550 до 700 км для задньопривідних версій. Окремо стоїть повнопривідний варіант із запасом ходу понад 650 км, який пропонуватиметься за $43 576. Усього передбачено чотири комплектації, три з них задовольняються приводом на задню вісь. Попередні замовлення на новинку вже приймаються, спочатку вона поставлятиметься лише на внутрішній ринок Китаю.