BYD Seal з інтегрованою в кузов батареєю
Китайський електромобіль BYD Seal отримав інтегровану в кузов батарею та цінник від $32 000
Протягом майже двадцяти років компанія BYD випускає автомобілі, хоча раніше спеціалізувалася на літієвих акумуляторах. Електромобілі зараз через зрозумілі причини є для неї стратегічним напрямком розвитку, і модель Seal на новій платформі демонструє використання актуального принципу інтеграції тягової батареї в силову структуру кузова. Прийом замовлень на машину вже розпочався за ціною від $32 000.

Як зазначає Electrek, для BYD це перша модель, що має на увазі подібне компонування тягової батареї. Tesla тільки збирається впровадити таку структуру кузова на підприємстві, що відкрилося в Німеччині, хоча на новому конвеєрі в Техасі прогрес у цьому сенсі рухається швидше. У випадку з BYD заявляється про можливість за рахунок нового компонування підвищити ефективність використання об’єму на 66%, а жорсткість кузова на кручення збільшується вдвічі, що позитивно позначається на керованості машини. Безпека при фронтальному зіткненні зростає на 50%, виробник навіть стверджує, що тягова батарея такої конструкції має високі шанси вціліти у більшості дорожніх інцидентів.

На відміну від Tesla, що використовує літієві циліндричні акумулятори, BYD застосовує пластинчасті елементи живлення власного виробництва. Місткість тягової батареї електромобіля Seal варіюється від 61 до 83 кВт ‧ год, а дальність ходу в умовному циклі CLTC від 550 до 700 км для задньопривідних версій. Окремо стоїть повнопривідний варіант із запасом ходу понад 650 км, який пропонуватиметься за $43 576. Усього передбачено чотири комплектації, три з них задовольняються приводом на задню вісь. Попередні замовлення на новинку вже приймаються, спочатку вона поставлятиметься лише на внутрішній ринок Китаю.