BYD Sealion 7: Рекорд поставок преміум-електрокарів в Індії
Китайський автовиробник BYD встановив новий рекорд в Індії, доставивши 51 електрокросовер Sealion 7 за один день 29 квітня 2025 року, що занесено до Книги рекордів Індії. Ця подія сталася після запуску середньорозмірного електричного SUV у січні 2025 року, коли модель отримала понад 1000 замовлень менш ніж за місяць. Дилер EVM Southcoast BYD здійснив рекордну поставку, підкресливши зростаючий попит на преміум-електромобілі в Індії. Sealion 7, доступний у версіях Premium і Performance, пропонує запас ходу до 567 км і ціну від $57,500. У 2024 році в Індії продали 100,000 електрокарів, і BYD, поряд із Hyundai та Maruti Suzuki, прогнозує значне зростання ринку в 2025 році. Чи зможе Sealion 7 закріпити успіх BYD на цьому перспективному ринку? Дізнайтесь, що робить цей електрокросовер особливим! ?⚡
Дизайн і технології: Преміум для Індії
Екстер’єр і салон
BYD Sealion 7 поєднує сучасний дизайн із практичністю, приваблюючи індійських покупців преміум-сегменту. Його обтічний кузов довжиною 4800 мм, гострі світлодіодні фари та панорамний люк створюють елегантний вигляд, що конкурує з Hyundai Ioniq 5 і Tesla Model Y. Інтер’єр вражає мінімалістичним дизайном із 15,6-дюймовим сенсорним екраном, що обертається, оздобленням із наппа-шкіри та аудіосистемою преміум-класу. Проекційний дисплей і просторий задній ряд додають комфорту для сімейних поїздок. Вантажний відсік об’ємом до 1500 літрів робить Sealion 7 практичним для далеких подорожей. У соціальних мережах індійські користувачі хвалять стильний вигляд, але дехто зазначає, що ціна може відлякати середній клас. Чи вдасться BYD поєднати розкіш із доступністю? ?
Технологічна начинка
Sealion 7 оснащений передовими технологіями, що роблять його лідером у своєму класі. Батарея Blade на 82,56 кВт·год забезпечує до 567 км ходу (NEDC) для Premium і 542 км для Performance. Система автономного водіння рівня 2+ включає адаптивний круїз-контроль, утримання смуги та автоматичне паркування. Центральний екран підтримує локалізовані додатки, як JioSaavn, і бездротові оновлення. Швидка зарядка від 20% до 80% займає 30 хвилин на станціях 150 кВт, що критично для Індії з її обмеженою інфраструктурою. Функція V2L дозволяє живити зовнішні пристрої, наприклад, для кемпінгу. Порівняно з MG ZS EV, Sealion 7 пропонує більший запас ходу й потужність, але інфраструктура зарядок залишається викликом. Ці технології роблять електрокар привабливим, але чи готові індійські міста до нього? ?
Продуктивність і ринок: Рекорд і конкуренція
Sealion 7 доступний у двох комплектаціях: Premium (RWD, 230 кВт, $57,500) і Performance (AWD, 390 кВт, $64,500), із розгоном до 100 км/год за 4,5 секунди у топовій версії. Це робить його конкурентом Tesla Model Y ($65,000, 510 км) і Hyundai Ioniq 5 ($55,000, 480 км). Рекордні 51 поставка за день відображають попит на преміум-електрокари в Індії, де ринок зріс на 20% у 2024 році. Аналітики прогнозують, що у 2025 році виробництво електрокарів в Індії сягне 301,400 одиниць, із часткою 6% від 5,16 млн авто. BYD розширює присутність в Індії, де вже продає Seal, Atto 3 і eMAX 7, і планує локальне виробництво. У соціальних мережах Sealion 7 хвалять за автономність, але дефіцит зарядних станцій викликає занепокоєння. З глобальними продажами BYD, що подвоїлися за перші три місяці 2025 року, чи стане Індія новим осередком зростання?