ЕлектроавтомобіліРинок

BYD встановлює нові рекорди: Електромобілі обійшли гібриди в квітні 2025

1 травня 2025 року китайський гігант електромобілів BYD оголосив про рекордні продажі за квітень, досягнувши 380,089 нових енергетичних транспортних засобів (NEV), що включають повністю електричні автомобілі (BEV) та підключувані гібриди (PHEV). Вперше з січня 2024 року електромобілі (195,740 одиниць) перевищили продажі гібридів (176,875), демонструючи зростання на 45% порівняно з квітнем 2024 року. Загальний обсяг продажів зріс на 21% проти 313,245 авто у квітні минулого року. Пасажирські моделі склали 372,615 одиниць, а комерційні — 7,474. BYD також встановив п’ятий поспіль місячний рекорд експорту, продавши 79,086 автомобілів за кордоном. У 2024 році BYD продала 4.27 млн NEV, і з новим прогнозом у 5.5 млн на 2025 рік компанія націлена обійти Ford за глобальними продажами. Дізнайтесь, як BYD завойовує світовий ринок із доступними електромобілями!

Продажі та моделі: Електромобілі беруть гору

Лідерство електромобілів

Квітневий прорив BYD відзначився домінуванням повністю електричних автомобілів над гібридами, що відображає зростаючу довіру споживачів до технологій нульових викидів. З 380,089 проданих NEV, електромобілі склали 195,740 одиниць, тоді як гібриди — 176,875. Найпопулярнішим електромобілем став Seagull (Dolphin Mini за кордоном), який розійшовся тиражем 55,028 одиниць. Цей компактний міський автомобіль, що стартує від $9,800 у Китаї, став хітом завдяки низькій ціні та ефективності. Серії Dynasty та Ocean, які включають моделі Atto 3 і Han EV, склали 347,053 продажі. Преміальний бренд Denza продав 15,388 авто, Fang Cheng Bao — 10,039, а ультралюксовий Yangwang — 135. У соціальних мережах фанати Seagull називають його “народним електромобілем”, але дехто критикує обмежений простір салону. Чи змінить Seagull уявлення про доступні EV? ?

Різноманітність портфоліо

Успіх BYD пояснюється широким асортиментом, що охоплює від бюджетних міських авто до люксових седанів і позашляховиків. Окрім Seagull, популярністю користуються Atto 3 (компактний кросовер за $20,000 за кордоном) і Han EV (преміальний седан із ходом до 605 км). У 2025 році BYD розширила лінійку, представивши Yangwang U7 — електричний седан із чотирма моторами (1287 к.с.) і розгоном до 100 км/год за 2.9 секунди за $87,700. Також дебютував пікап Shark 6 і розумний позашляховик Sealion 7. Ці моделі допомогли BYD обійти Toyota за продажами EV у Японії (2223 проти 1012 одиниць у 2024) і Tesla в Німеччині (1566 проти 855 у квітні). У мережі хвалять інновації, але деякі покупці в Європі скаржаться на затримки поставок. Чи зможе BYD утримати темп із новим портфоліо? ?

Технології та інновації: Перевага BYD

Революційна батарея

BYD вирізняється вертикальною інтеграцією, виробляючи власні батареї та мікрочіпи, що дозволяє знижувати ціни й впроваджувати інновації. У 2025 році компанія представила нову батарею, яка додає 402 км (250 миль) ходу за 5 хвилин зарядки, перевершуючи Tesla Superchargers (200 миль за 15 хвилин). За словами головного інженера BYD Лі Вея, ця технологія “переосмислює зручність для водіїв EV”. Батарея Blade, що використовується в Seagull і Atto 3, відома своєю безпекою та довговічністю. У соціальних мережах користувачі називають швидку зарядку “магією”, але дехто побоюється, що інфраструктура за межами Китаю не готова до таких потужностей. Порівняно з Hyundai Ioniq 5 (300 км за 18 хвилин), BYD пропонує швидший темп. Чи стане ця технологія стандартом для галузі? ?

Розумні системи

BYD оснащує більшість моделей системою “God’s Eye” (DiPilot 600), яка конкурує з Tesla Full Self-Driving і пропонується безкоштовно. Ця система автономного водіння включає адаптивний круїз-контроль, утримання смуги та паркування. У Yangwang U7 вона забезпечує “надлюдський” рівень точності, за словами BYD. Компанія також інвестує в 1000-кіловатні зарядні станції, які можуть заряджати авто за 3–4 хвилини. У Європі BYD адаптує моделі до місцевих стандартів безпеки, додаючи функції для Seagull (Dolphin Surf), який стартує від £20,000 ($26,000). У соцмережах хвалять доступність технологій, але в Німеччині власники скаржаться на складність інтерфейсу для некитайських користувачів. Чи вдасться BYD зробити автономне водіння масовим? ?

Глобальна експансія: Виклики та перспективи

BYD активно завойовує міжнародні ринки, продавши 285,170 авто за кордоном за перші чотири місяці 2025 року, що вдвічі більше, ніж торік. У квітні експорт сягнув 79,086 одиниць, із сильними позиціями в Бразилії, Мексиці, Таїланді та Великобританії (2511 проти 512 у Tesla). Компанія відкрила завод у Таїланді, планує виробництво в Угорщині (2025) і Туреччині (2026), а також розглядає третій завод у Європі. У Латинській Америці BYD використовує корабель “BYD Shenzhen” (9200 авто) для поставок. Проте в США 100%-ві тарифи блокують продажі, а в Європі BYD платить 27% на BEV і 10% на PHEV, що змусило компанію продавати більше гібридів (3269 PHEV у ЄС у березні). S&P Global Mobility прогнозує 186,000 продажів у Європі в 2025 році, але стратегічні помилки змусили BYD реструктуризувати операції. У мережі фанати вірять у глобальний успіх, але конкуренція з Tesla та Kia зростає. Чи стане BYD світовим лідером EV? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??