Події

Чи стане Volkswagen ID.Polo гідним наступником доступного хетчбека?

Volkswagen анонсує ID.Polo та нову родину доступних EV

Volkswagen готується запустити нову родину доступних електромобілів, починаючи з ID.Polo. Чи зможе він заповнити місце популярного бюджетного хетчбека? ID.Polo стане першим з чотирьох нових електромобілів початкового рівня, запуск яких заплановано на весну 2026 року.

Електричний Polo «позначає початок нової генерації Volkswagen», – заявив CEO бренду Томас Шефер. Polo – один з найпопулярніших моделей VW за всю історію, і його електричний наступник обіцяє продовжити спадщину. Це перша модель «ID», яка носитиме встановлене ім’я Volkswagen. Розміри схожі на попередника: довжина 4,053 м, ширина 1,816 м, висота 1,530 м, колісна база 2,600 м, але інтер’єр просторіший – додаткові 19 мм довжини, особливо помітні ззаду.

Практичність та продуктивність ID.Polo

Багажник на 24% більший – 435 л проти 351 л у класичного Polo, а зі складеними сидіннями – 1,243 л проти 1,125 л. Volkswagen стверджує, що ID.Polo «універсальніший за будь-яких попередників», роблячи його ідеальним EV для міста чи щоденного використання. Спочатку доступні три версії потужності: 85 кВт (114 к.с.), 99 кВт (133 к.с.) і 155 кВт (208 к.с.), а пізніше в 2026 році – спортивний GTI з 166 кВт (223 к.с.).

Версії на 85 і 99 кВт оснащені батареєю LFP на 37 кВт·год, тоді як потужніші – NMC на 52 кВт·год з пробігом до 450 км за WLTP і зарядкою до 130 кВт. На новій платформі MEB+ з уніфікованими клітинами, ID.Polo обіцяє нижчі витрати та енергоощадність. Нова система ADAS включає розпізнавання світлофорів і знаків – перша для VW.

Враження від прототипу та перспективи

За словами Autocar, який тестував прототип, ID.Polo «відчувається як поточний Polo. Пересідаючи з бензинового, ви ледь помітите різницю, окрім відсутності шуму двигуна». Тестер Джеймс Аттвуд відзначив «вражаючий комфорт для автомобіля цього розміру» та «класичний Volkswagen: збалансований, зрілий і приємний у керуванні». Auto Express додав: «ID.Polo демонструє VW у найкращому вигляді – солідний, комфортний та з характером».

ID.Polo стартує в Європі навесні 2026 року від 25 000 євро (29 500 доларів). Це перша з чотирьох моделей: за нею ID.Cross SUV та менший ID.1. Чи стане ID.Polo хітом? Його доступність, практичність і Volkswagen-характер роблять його сильним гравцем у сегменті бюджетних EV, особливо в містах, як Берлін чи Варшава.