EMGo Technology – виробник електротранспорту з України
Одним із напрямків EMGo Technology є проектування, розробка та виробництво електричних транспортних засобів. Компанія знаходиться в Одесі та виробляє 3 двоколісні транспортні засоби: електричний мотоцикл на базі бензинового мотоцикла, електросамокат та міцний на вигляд електричний скутер, який також можна використовувати навіть на бездоріжжі.
ScrAmper, Razzo та Flywheel – всі ці транспортні засоби розроблені компанією та мають торгову марку Geon.
Razzo
Flywheel
EMGo – інжинірингова компанія, орієнтована на розробку інноваційних рішень у галузі електротранспорту, зберігання енергії та еко-технологій. Маючи власний технологічний парк, науково-дослідний центр, цех та складальне обладнання, EMGo розробляє та виробляє накопичувачі енергії на основі літію та прототипи двоколісного електричного транспорту.
Компанія не тільки виробляє електротранспорт, але й має широкий спектр «зелених технологій», які вони також можуть запропонувати світові:
- Проектування, розробка та виробництво електромобілів (акумулятори, електричні системи, зарядні пристрої)
- Дослідницькі проекти в галузі відновлюваної енергетики. Тісна технологічна взаємодія з постачальниками по всьому світу, обмін досвідом, знаннями та фахівцями
- Геон Моторс будує перший в Україні сертифікований центр з розробки та виробництва «екопродуктів» за європейськими стандартами
- EMGo Technology використовує передові акумулятори в дослідженнях та розробках, щоб забезпечити максимальну ємність та безпеку для користувача.
- Акумулятори, які більше не підходять для використання в електромобілях, можуть обслуговуватись компанією EMGo Technology та повторно використовуватись у системах накопичення та зберігання енергії
- Дослідження технології та міжнародний досвід з переробки використаних літієвих батарей для відновлення основних рідкісноземельних металів та повторного виробництва батарей
ScrAmper GEON
ScrAmper має інтегрований силовий агрегат, двигун BLDC та 4-ступінчасту коробку передач. Коробка передач працює аналогічно до бензинової. З встановленою 4-ступінчастою коробкою передач електродвигун розвиває максимальну потужність 16,5 кВт (+/- 21,5 л.с.) при 7000 об/хв. Це дозволяє електричному мотоциклу розганятися до 120 км/год. Акумулятор розроблений та зібраний компанією EMGo. Акумулятор мотоцикла можна використовувати як резервний акумулятор для інших пристроїв навіть після вимкнення мотоцикла.
Характеристики:
Час заряджання
• 50% – близько 50 хв.
• 80% – близько 90 хв.
• 100% – близько 120 хв.
Швидкість
• 1-а передача – 45 км/год
• 2-а передача – 45-80 км/год
• 3-я передача – 80-104 км/год
• 4-а передача – 104-122 км/год
Пробіг
• 45 км/год ~ 210 км
• 65 км/год ~ 158-170 км
• 85 км/год ~ 135-145 км
• 123 км/год ~ 95-105 км
Літій-іонний акумулятор, LG21700, 88,2 В, 100 Ач
Рама
Сталева трубчаста
Передня підвіска
Перевернута телескопічна вилка
Задня підвіска
Сталевий маятник, моноамортизатор
Колісна база
1400 мм
Максимальний пробіг
до 150 км (при швидкості 95 км/год)
Трансмісія
BLDC – це двигун з піковою потужністю до 16,5 кВт при 7000 об/хв. 4-ступінчаста коробка передач, що працює як бензинова версія
гальма
Передні, дискові, 270 мм
2-поршневий супорт, задній, дисковий, 220 мм, однопоршневий супорт
Електромагнітне гальмування двигуном (конфігурований параметр)
Колеса та шини
Мотоцикл оснащений посиленими ободами, спицями та маточиною.
Formula 17/17 з шинами 50/50 для бездоріжжя та бездоріжжя
Шини 110/90 – 17/130/80 – 17