Ринок

Ferrari має плани на виробництво електромобілів

Цього тижня Ferrari розповість про свою стратегію у сегменті електромобілів

Всі основні гравці сегменту спорткарів приречено готуються перевести нові моделі на використання електротяги, болісно намагаючись вирішити проблему зниження маси тягових батарей. Ferrari не стане винятком – цього тижня новий глава марки Бенедетто Вінья (Benedetto Vigna) має розкрити стратегію італійського виробника у сфері переходу на електротягу.

По суті, як пояснює Reuters, главі Ferrari належить цього четверга представити інвесторам новий бізнес-план марки. Генеральний директор Бенедетто Вінья вступив на посаду лише у вересні минулого року, але має 26-річний досвід роботи в галузі, а також серйозні знання в галузі фізики. В асортименті продукції Ferrari вже є чотири гібридні моделі, а до 2025 вона обіцяла представити свій перший електромобіль.

Зараз Ferrari співпрацює з компанією Yasa, що належить Mercedes-Benz, у галузі компонентів приводу для гібридів та електромобілів. Не виключено, що цього тижня стане відомо про нових партнерів Ferrari щодо реалізації перспективної стратегії. Новий глава компанії вже заявив, що перехід на електротягу не єдиний спосіб скоротити вуглецеві викиди від потужних спортивних машин. Альтернативою йому керівництво Ferrari вважає розробку нових видів палива, які дозволять експлуатувати потужні ДВЗ із мінімальною шкодою для навколишнього середовища.

За останні роки асортимент автомобілів Ferrari розширився до дев’яти моделей, які можуть оснащуватися двигунами внутрішнього згоряння із шістьма, вісьмома або дванадцятьма циліндрами, а також гібридними силовими установками. До середини десятиліття з’явиться і електричний спорткар, а цього року почнеться виробництво першого кросовера марки – Ferrari Purosangue, який поділиться платформою ще з двома моделями в майбутньому. Перший кросовер використовуватиме гібридну силову установку, але його послідовники стануть суто електричними. Передбачається, що ці транспортні засоби використовуватимуть чотири електромотори сумарною віддачею 620 к.с., а тягова батарея на 80 кВт·год зможе швидко заповнювати заряд, компенсуючи таким чином не найвидатніші показники ємності.