Foxconn розраховує збільшити електромобільний виторг
Через три роки Foxconn розраховує збільшити електромобільний виторг до $34,4 млрд.
Щорічні збори акціонерів Foxconn (Hon Hai Precision Industry) дозволили керівництву компанії вкотре нагадати про амбіції у сфері контрактного виробництва електромобілів. Щонайменше Lordstown Motors і Fisker вже зацікавлені у співпраці з тайванським підрядником, який для відповідних цілей придбав підприємство першої з компаній у штаті Огайо. Через три роки Foxconn розраховує збільшити профільний виторг до $34,4 млрд.
Як пояснює Nikkei Asian Review, до 2025 Foxconn розраховує налагодити щорічний випуск від 500 до 750 тисяч електромобілів на рік і зайняти 5% ринку контрактних послуг. Виручка від подібної діяльності на той час зросте до $34,4 млрд. на рік. Вже зараз компанія налагодила відносини із 2360 постачальниками компонентів для виробництва електромобілів. З них приблизно сотня розташована в Японії, і найбільший виробник електродвигунів Nidec входить до їх числа. Партнери ведуть переговори щодо організації спільного виробництва тягових електродвигунів.
За словами японських постачальників, Foxconn готова переймати досвід у японських партнерів, оскільки раніше тайванська компанія ніколи не займалася випуском транспортних засобів. Японські виробники відкриті до співпраці з тайванськими компаніями, якщо порівнювати з китайськими або корейськими. У квітні UMC та Denso домовилися про спільну розробку та випуск напівпровідникових компонентів для електромобілів. Denso є найбільшим постачальником компонентів на конвеєр Toyota Motor, а UMC входить до п’ятірки провідних контрактних виробників чіпів, має підприємство в Японії.
Відомо також, що Denso виступить у ролі одного з великих акціонерів спільного підприємства TSMC та Sony, яке буде збудовано в Японії до 2024 року. І все ж, навіть у цьому випадку японські компанії намагаються не ділитися ключовими технологіями із зарубіжними партнерами, обмежуючи співпрацю фінансовою сферою.