Події

Genesis може поховати свій найдешевший седан

Найдоступніший автомобіль Genesis, ймовірно, буде знятий з виробництва, демонструючи, як люксові бренди залишають седани в минулому.

Genesis планує припинити виробництво свого найдешевшого седана до 2027 року.

Це сталося одразу після того, як автовиробник припинив продаж свого єдиного електрифікованого седана для ринку США на початку цього місяця.

Бренд заявляє, що продовжуватиме реагувати на потреби споживачів. Сподіваємося, що це означає активне виробництво електромобілів Genesis та гібридів, як планувалося спочатку.

Седан вмирає. У економічних і люксових брендах автовиробники вишиковуються в чергу біля могили, щоб посипати землею свої пропозиції, іноді ще до того, як вони вийдуть на ринок. Згідно з новим звітом від Automotive News, люксовий підрозділ Hyundai стане одним з наступних автовиробників, які підуть цим шляхом.

Genesis планує припинити виробництво свого базового седана — G70 — після 2027 модельного року, згідно з аналітиками.

Офіційно Genesis заперечує, що G70 кудись зникає. Насправді, здається безглуздим, що бренд припинить виробництво моделі, оскільки це третій за популярністю продавець бренду після кросоверів GV70 та GV80. Але в тому й справа — він позаду кросоверів. Очевидно, споживачі мають пріоритет, і Genesis чітко дав зрозуміти, що тенденції покупок впливають на його лінійку.

Це не те, що Genesis ненавидить седани. Насправді, сьогодні бренд пропонує три різні варіанти для споживачів. Але Genesis G70 наразі є найдешевшою моделлю, яку пропонує люксовий марка, за ціною 42 500 доларів. Це означає, що вона несе набагато менше престижу порівняно з середньорозмірним G80 (який починається від 57 100 доларів — на цілих 35% більше) та флагманським G90.

Можливо, саме тому продажі G70 у 5 136 одиниць цього року виглядають мізерними порівняно з конкурентами, такими як Mercedes-Benz C-Class (13 674 продажі), BMW 3-series (14 137 продажі) та BMW 4-series (23 369 продажі). Genesis просто не має такої ж ваги, як німці — принаймні поки що — у сегменті, де історія бренду та популярність керують рішеннями про покупку.

Genesis продовжує інвестувати в електрифіковані версії своїх SUV, включаючи повні акумуляторні електромобілі та гібридні варіанти. Але сьогодні єдині два BEV, які Genesis все ще пропонує, — це GV60 та GV70 — обидва SUV. Автовиробник також все ще планує виробляти електрифікований флагманський SUV на основі свого концепту Neolun. Але електрифіковані седани? Вони пішли шляхом додо.

Бренд офіційно припинив виробництво свого седана G80 EV на початку цього місяця, обґрунтовуючи цей крок подібними обґрунтуваннями щодо “потреб споживачів” та ринкових умов, які він згадував для G70 вище.

Це свідчить про більший тиск на готівку, що відбувається в усій галузі. Автовиробники стикаються з вищими витратами на виробництво, ніж будь-коли, і тепер мають лише два варіанти: скоротити витрати або перекласти їх на споживача. Аналітики вважають, що сік G70 не вартий того, щоб вичавлювати його, аби триматися на рівні конкурентів.

Реально, я не можу звинувачувати Genesis у цьому рішенні. Американці купують менше седанів. Це факт. Nissan побачив це, коли вирішив припинити виробництво пари електрифікованих седанів, призначених для Америки, на початку цього року. Ford навіть припинив виробництво седанів п’ять років тому. З ненаситним апетитом американського споживача до кросоверів та SUV, автовиробники реагують на встановлені ринкові умови, тому прогнози аналітиків щодо неминучої загибелі G70 можуть бути не надто далекими від істини.

Сподіваємося, що Genesis продовжить шлях електрифікації, як планувалося, після того, як кредит на електромобілі зникне, підкреслюючи перехід на SUV у люксовому сегменті.