Електроавтомобілі

Hyundai Ioniq 9: Новий трирядний електро-SUV стартує від $60,555

2 травня 2025 року Hyundai оголосила ціни та специфікації свого першого трирядного електричного SUV Ioniq 9 2026 модельного року, який уже прибуває до дилерських центрів США. Базова модель RWD S із запасом ходу до 335 миль (539 км) коштує $60,555, включно з доставкою ($1,600). Виробництво Ioniq 9 стартувало в березні 2025 року на новому заводі Hyundai в Джорджії, що робить його першим електромобілем компанії, зібраним у США, і дозволяє претендувати на федеральну знижку $7,500. Модель пропонує шість комплектацій, від 215 до 422 к.с., швидку зарядку за 24 хвилини та просторий салон для семи пасажирів. У 2024 році Hyundai продала 124,000 електромобілів у США, а Ioniq 9 має посилити позиції бренду в сегменті сімейних SUV, конкуруючи з Kia EV9 і Rivian R1S. Цей електромобіль поєднує технології, ефективність і доступність. Дізнайтесь, чому Ioniq 9 може стати хітом ринку!

Дизайн і технології: Простір і ефективність

Екстер’єр і аеродинаміка

Ioniq 9, побудований на платформі E-GMP із 800-вольтовою архітектурою, вражає “аеростетичним” дизайном із коефіцієнтом опору 0.259 Cd (з цифровими бічними дзеркалами, недоступними в США). Піксельні LED-фари та задні ліхтарі в стилі Ioniq 5 надають футуристичного вигляду, а активна повітряна заслінка оптимізує охолодження батареї. Модель довжиною 5060 мм, шириною 1980 мм і висотою 1790 мм трохи більша за Kia EV9 (5010 мм), але менша за Rivian R1S (5100 мм). Базові 19-дюймові колеса в комплектації S змінюються на 21-дюймові в топовій Calligraphy Design. У соціальних мережах хвалять елегантний силует, але деякі вважають дизайн “надто схожим на EV9”. Тест-драйви в США відзначають тиху їзду та відмінну оглядовість, хоча видимість біля кузова могла б бути кращою. Чи встановить Ioniq 9 нові стандарти стилю для трирядних SUV? ?

Інтер’єр і технології

Салон Ioniq 9 позиціонується як “вітальня на колесах” із до 2462 л вантажного простору (87 куб. футів) при складених задніх рядах, що перевищує Ford Explorer 2025 року (2429 л). Другий і третій ряди забезпечують 80.7 дюймів простору для ніг, а плоска підлога завдяки батареї додає зручності. У топових комплектаціях доступні масажні крісла Relaxation Seats із функцією Dynamic Touch і поворотні сидіння другого ряду (лише в нерухомому стані). Два 12.3-дюймові екрани (інформаційно-розважальна система та панель приладів) підтримують бездротові Apple CarPlay і Android Auto, а 14-динамікова аудіосистема Bose є в Performance Limited. Система HVAC із тепловим насосом зберігає до 400 км ходу при -7°C. Ioniq 9 оснащений NACS-портом для зарядки на Tesla Superchargers і адаптером для CCS. У мережі хвалять просторий салон, але деякі критикують відсутність радикальних інновацій порівняно з EV9. Чи виправдає Ioniq 9 очікування сімейних покупців? ?

Продуктивність і комплектації: Потужність і діапазон

Технічні характеристики

Усі Ioniq 9 оснащені батареєю 110.3 кВт·год (NCM), яка забезпечує від 311 до 335 миль (500–539 км) ходу за оцінкою EPA. Базова модель S RWD із одним мотором (215 к.с., 258 Нм) розганяється до 60 миль/год за 8.4 секунди і пропонує максимальний діапазон 335 миль. Комплектація AWD SE (303 к.с., 446 Нм) за $64,365 скорочує діапазон до 320 миль, але знижує час розгону до 6.2 секунди і збільшує тягове зусилля до 2270 кг (5000 фунтів) проти 1588 кг у RWD. Топові Performance-версії (422 к.с., 516 Нм) досягають 60 миль/год за 4.9 секунди з діапазоном 311 миль. Зарядка від 10% до 80% на 350-кіловатному зарядному пристрої займає 24 хвилини. Порівняно з Kia EV9 (304 милі, $56,395) Ioniq 9 пропонує більше діапазону, але вищу стартову ціну. У соцмережах хвалять швидкість зарядки, але дехто вважає продуктивність Performance-версій надмірною для сімейного SUV. Чи потрібна така потужність трирядному електромобілю? ?

Комплектації та ціни

Ioniq 9 доступний у шести комплектаціях. Базова S RWD ($60,555) включає 19-дюймові колеса, тканинну оббивку, підігрів передніх сидінь, сім USB-C портів і набір безпеки (адаптивний круїз-контроль, попередження про зіткнення, моніторинг сліпих зон). AWD SE ($64,365) додає другий мотор і регульоване пасажирське сидіння. SEL AWD ($67,920) пропонує 20-дюймові колеса, штучну шкіру, підігрів керма і сидінь другого ряду. Performance Limited ($72,850) включає 21-дюймові колеса, панорамний дах, капітанські крісла з вентиляцією та сканер відбитків пальців. Performance Calligraphy ($76,590) додає унікальний дизайн і проєкційний дисплей, а топова Calligraphy Design ($78,090) пропонує матову фарбу та турбінні диски. Hyundai дарує зарядний пристрій ChargePoint Home Flex Level 2 або кредит $400 на зарядку. У мережі покупці вважають SEL оптимальним вибором, але критикують високу ціну Calligraphy порівняно з Cadillac Vistiq ($79,090, 615 к.с.). Яка комплектація найкраща для сімей? ?

Ринок і конкуренція: Виклики та перспективи

Ioniq 9 виробляється на заводі Hyundai Motor Group Metaplant America в Джорджії, який відкрився в 2025 році з інвестиціями $7.6 млрд і створенням 8500 робочих місць. Це дозволяє моделі уникнути тарифних обмежень і претендувати на повну знижку $7,500, на відміну від імпортованих конкурентів. У 2024 році частка електромобілів у США досягла 8%, а Hyundai з Kia посіли друге місце після Tesla за продажами EV. Ioniq 9 конкурує з Kia EV9 ($56,395, 304 милі), Rivian R1S ($77,900, 270 миль із базовою батареєю) і майбутнім Cadillac Vistiq ($79,090). Порівняно з EV9, Ioniq 9 пропонує більше діапазону та преміальних функцій, але коштує дорожче. Rivian перевершує в позашляхових можливостях, але поступається в діапазоні. Hyundai прогнозує, що Ioniq 9 складе 20% продажів EV у США в 2025 році, але затримки з постачанням комплектуючих можуть вплинути на плани. У соціальних мережах покупці в захваті від знижки та діапазону, але стурбовані конкуренцією з китайськими брендами, такими як BYD, які пропонують дешевші моделі. Чи стане Ioniq 9 лідером сегменту? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??