Електроавтомобілі

Hyundai IONIQ: Нові електромобілі 2025 року за доступними цінами

Hyundai робить електромобілі доступнішими з новими пропозиціями на IONIQ 9 та оновлений IONIQ 5. У 2025 році ці моделі пропонують вражаючі знижки, сучасні технології та конкурентоспроможні ціни. IONIQ 9, перший трирядний електричний позашляховик компанії, стартує з лізингом від $419 на місяць, тоді як оновлений IONIQ 5 доступний від $209 на місяць. Завдяки федеральним податковим пільгам та бонусам до $12,500 ці електромобілі стають дешевшими за деякі гібридні аналоги, як-от Toyota Highlander. Збільшений запас ходу, швидка зарядка та порт NACS для доступу до зарядних станцій Tesla роблять ці моделі привабливими для покупців. Дізнайтесь, чому Hyundai змінює ринок електромобілів!

Екстерьер електромобілів Hyundai IONIQ 9 та IONIQ 5

IONIQ 9 вражає сучасним дизайном із плавними лініями та повнорозмірною світловою смугою спереду, що надає йому футуристичного вигляду. Позашляховик завдовжки 5060 мм і шириною 1980 мм виглядає масивно, але обтічна форма даху забезпечує аеродинамічний коефіцієнт 0.28, що сприяє ефективності. IONIQ 5, у свою чергу, отримав оновлення у 2025 році: нові бампери, тонші LED-фари та агресивнішу решітку. Його компактніший розмір (4635 мм у довжину) робить його ідеальним для міських умов. Обидві моделі доступні в кількох кольорах, зокрема матовому сірому, який популярний у соцмережах. Користувачі хвалять “чистий” вигляд IONIQ 9, але деякі вважають IONIQ 5 схожим на Kia EV6. Чи задають ці моделі нові стандарти дизайну? ?

Інтер’єр електромобілів Hyundai IONIQ 9 та IONIQ 5

Салон IONIQ 9 пропонує простір до 2462 літрів, що перевищує Toyota Highlander Hybrid (2387 літрів). Трирядна конфігурація вміщує до семи пасажирів, а “лаундж-подібний” інтер’єр включає 14.5-дюймовий сенсорний екран, шкіряні сидіння та панорамний дах. IONIQ 5 має компактніший салон із багажником на 527 літрів, але його мінімалістичний дизайн із 12.3-дюймовим дисплеєм і висувним центральним екраном створює преміальну атмосферу. Обидві моделі підтримують бездротове оновлення програмного забезпечення та інтеграцію зі смартфонами. У мережі власники захоплюються комфортом, але дехто скаржиться на обмежений простір для ніг у третьому ряді IONIQ 9. Чи виправдовує інтер’єр очікування? ?

Продуктивність електромобілів Hyundai IONIQ 9 та IONIQ 5

IONIQ 9 оснащений батареєю на 110.3 кВт·год, що забезпечує до 335 миль (539 км) ходу за EPA. Зарядка від 10% до 80% займає 24 хвилини завдяки 800-вольтовій архітектурі та швидкому зарядному пристрою до 350 кВт. Базова задньопривідна модель видає 225 к.с., а повнопривідна — до 429 к.с., розганяючись до 100 км/год за 5.9 секунди. IONIQ 5 із батареєю на 84 кВт·год пропонує до 318 миль (512 км) ходу та розгін до 100 км/год за 7.3 секунди (167 к.с. у базовій версії). Обидві моделі мають порт NACS для зарядки на станціях Tesla Supercharger. У соцмережах хвалять швидкість зарядки, але деякі сумніваються в реальному запасі ходу взимку. Чи достатньо потужності для конкуренції? ?

Ринок і конкуренція електромобілів Hyundai IONIQ 9 та IONIQ 5

У 2024 році в США продано понад 1.3 млн електромобілів, і Hyundai займає міцну позицію завдяки доступним цінам. IONIQ 9 із лізингом від $419/міс ($4999 при підписанні) дешевший за Toyota Highlander XLE Hybrid ($579/міс). З урахуванням $7500 податкового кредиту та $5000 бонусу ціна IONIQ 9 RWD S стартує від $48,000 (з $60,555). IONIQ 5 із лізингом від $209/міс конкурує з Kia Niro EV ($129/міс) і Subaru Solterra ($287/міс). Виробництво в Джорджії дозволяє Hyundai пропонувати повний податковий кредит. У мережі фанати вірять у успіх, але скептики зазначають, що Tesla Model Y ($37,000, 333 милі) залишається лідером. Чи змінить Hyundai ринок? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??