ЕлектроавтомобіліПодії

Hyundai показав електроседан із чудовою рисою IONIQ 6

Hyundai показала зовнішність електричного седана IONIQ 6 – він отримав хорошу аеродинаміку

Сьогодні компанія Hyundai Motor розкрила дизайн IONIQ 6 – електромобіля, чий коефіцієнт аеродинамічного опору не перевищує 0,21. На відміну від того ж IONIQ 5, який був представлений у популярному форматі кросовера, нова модель не соромиться відносити себе до седанів, при цьому не виключено, що у гамі модифікацій будуть повнопривідні варіанти.

Hyundai показав електроседан із чудовою рисою IONIQ 6

Повноцінна прем’єра Hyundai IONIQ 6 з оголошенням технічних характеристик і цін відбудеться наступного місяця, а поки що корейський автогігант пропонує оцінити зовнішність та інтер’єр цієї машини, яка буде заснована на вже обкатаній платформі E-GMP.

Супроводжуючі прес-реліз фотографії демонструють переважно задню частину цього електромобіля, оскільки в ній зосереджено чимало технічних і дизайнерських рішень, які заслуговують на окрему увагу. Насамперед кромка кришки багажника розташована надзвичайно низько, але це зроблено заради покращення аеродинаміки.

Hyundai показав електроседан із чудовою рисою IONIQ 6

Багато автовиробників зараз стараються у боротьбі за покращення аеродинаміки. З естетичної точки зору дизайн того ж таки прототипу Mercedes-Benz EQXX складно назвати гармонійним, але низький коефіцієнт аеродинамічного опору (0,17) дозволяє пробачити дизайнерам багато, адже на одному заряді машина проїжджає більше 1200 км. Силует Hyundai IONIQ 6 щодо цього пропонує набагато менше компромісів.

Крім характерної форми крайки кришки багажника, вище розташований самостійний спойлер з вбудованим стоп-сигналом на всю ширину. Вся світлотехніка машини побудована відповідно до дизайнерської концепції «параметричних пікселів» і складається із квадратних світлодіодів.

Hyundai показав електроседан із чудовою рисою IONIQ 6

Внутрішнє оздоблення салону підсвічується за двоколірною схемою, всього доступно шість двоколірних комбінацій, а самі світлодіоди інтер’єрного підсвічування можуть змінювати 64 відтінки. Навіть на кермовому колесі знайшлося місце для чотирьох світлодіодних індикаторів, які сигналізуватимуть водію про ті чи інші події. Дверні панелі зсередини позбавлені кнопок, хоча ручки для відкриття дверей залишилися. Зовні дверні ручки звично для електромобілів утоплюються до стану гладкої поверхні, а ось дзеркала заднього виду камери, що замінюють, на виступаючих ніжках здаються досить великими. Зображення з них транслюється на спеціальні дисплеї в основі передніх стійок в салоні, але Hyundai пояснює, що наявність таких камер буде опціональним і визначається законодавчими вимогами конкретних країн. У, наприклад, закон зобов’язує автовиробників оснащувати машини дзеркалами заднього виду.

На передній панелі розташувалися два довгасті дисплеї з діагоналлю екрану 12 дюймів, розташований ближче до водія має сенсорний інтерфейс. Підлога салону зроблена абсолютно рівною, що має додати зручності заднім сідокам. Корейський автовиробник підкреслює, що інтер’єр машини будувався за принципом кокона навколо його потенційних мешканців, тому всередині вони будуть почуватися дуже комфортно.

Hyundai показав електроседан із чудовою рисою IONIQ 6

До речі, на покращення аеродинаміки працюють не лише активні елементи в передній частині машини, а й щитки днища, а також спеціальні прорізи у бамперах. Інженери також доклали максимум зусиль, щоб зменшити проміжок між шинами і краєм колісних арок, тому що ця порожнина під час руху теж здатна створювати зайвий опір. В інтер’єрі IONIQ 6, як заведено, активно використовуються екологічно чисті та отримані в результаті вторинної переробки матеріали. Дизайнери настільки хотіли підкреслити долю цього моделі для Hyundai, що модернізували зовнішній вигляд логотипу, який прикрашає капот і багажник електромобіля.