АКБ

Hyundai та Kia об’єднуються з корейськими гігантами для конкуренції з Китаєм

Новий альянс для лідерства у сфері електромобільних батарей

Провідні автовиробники Південної Кореї, Hyundai та Kia, вперше об’єднали зусилля з трьома найбільшими виробниками батарей – LG Energy Solution, Samsung SDI та SK On – щоб протистояти домінуванню Китаю на ринку електромобілів. Ця співпраця, оголошена нещодавно, спрямована на розробку передових технологій для електромобільних батарей, щоб зміцнити позиції Кореї у глобальній конкуренції.

Генеральний директор LG Energy Solution Кім Донг-Мьон, який також очолює Корейську асоціацію батарейної промисловості, наголосив, що ринок електромобілів – це “національна конкуренція”. За його словами, уряд і компанії мають діяти як єдина команда, щоб забезпечити конкурентоспроможність Кореї у майбутньому. “LG Energy Solution зробить усе можливе, щоб наша країна залишалася лідером у технологіях електромобільних батарей”, – зазначив він.

Ця ініціатива стала офіційною після підписання угоди про співпрацю, яке відбулося в дослідницькому центрі Hyundai Motor у Нам’янгу. На заході були присутні представники уряду та керівники компаній. Альянс зосередиться на п’яти ключових напрямках: розробка нових патентів безпеки, створення цифрових паспортів для батарей, підвищення якості дизайну, вдосконалення виробництва та розробка технологій протипожежного захисту.

Спільні проєкти та конкуренція з Китаєм

Hyundai та Kia, разом із трьома провідними виробниками батарей, планують використовувати свої унікальні технології для створення інноваційних рішень. Наприклад, альянс працюватиме над створенням безпечніших батарей, що є критично важливим у контексті зростання попиту на електромобілі. Ця співпраця є логічним продовженням ініціативи, розпочатої Hyundai та Kia минулого року, коли вони оголосили про створення “групи з безпеки батарей”.

У вересні Hyundai та Kia також запустили спільний проєкт із розробки доступніших літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей, які мають конкурувати з батареями Blade від китайської компанії BYD. Такі батареї відомі своєю низькою вартістю та високою безпекою, що робить їх популярними на ринку. Новий альянс дозволить корейським компаніям прискорити розробку та впровадження таких технологій, щоб протистояти китайським лідерам, таким як CATL і BYD.

Виклики та перспективи

За даними SNE Research, Китай значно випереджає інших на світовому ринку батарей для електромобілів. У першій половині цього року компанії CATL і BYD разом контролювали понад 55% світових продажів батарей, що на 2% більше, ніж за той самий період 2024 року. Водночас частка корейських компаній LG Energy Solution, SK On і Samsung SDI скоротилася до 16,4%, що на 5,4% менше, ніж минулого року.

Hyundai та Kia активно готуються до запуску нових доступних електромобілів для масового ринку, таких як Kia EV4, який уже тестується в Європі. Новий альянс може стати ключовим фактором у зниженні витрат на батареї та підвищенні їхньої ефективності, що дозволить корейським брендам конкурувати з китайськими автовиробниками, такими як BYD, Geely чи NIO. Наприклад, доступні електромобілі від Hyundai та Kia можуть стати популярними в містах, таких як Київ чи Лісабон, де попит на екологічний транспорт зростає.

Чи вдасться Південній Кореї скоротити відставання від Китаю? Завдяки новому альянсу та амбітним планам Hyundai і Kia, які вже є одними з лідерів продажів електромобілів у багатьох країнах, Корея має всі шанси зміцнити свої позиції на глобальному ринку.