Isuzu D-Max EV: Перший електричний пікап бренду готовий вражати
29 квітня 2025 року Isuzu представила свій перший повністю електричний пікап D-Max EV на виставці комерційних автомобілів у Бірмінгемі, Великобританія. Новинка, що увійшла в серійне виробництво в Таїланді, зберегла міцність і універсальність дизельної моделі, але отримала два електромотори та повний привід. З запасом ходу до 263 км (WLTP), тяговим зусиллям 3500 кг і вантажопідйомністю 1010 кг, D-Max EV претендує на звання першого електричного пікапа в Європі з повноцінними комерційними можливостями. Ліворульні моделі надійдуть до Європи в третьому кварталі 2025 року, а праворульні з’являться у Великобританії в 2026 році. Пікап конкуруватиме з Toyota Hilux, Ford Ranger і BYD Shark. Дізнайтесь, як Isuzu відкриває нову еру електричних пікапів!
Дизайн і конструкція: Знайомий вигляд, нова душа
Екстер’єр
Isuzu D-Max EV зовні майже не відрізняється від дизельної версії, що продається в понад 100 країнах. Збережено міцну раму, габарити (5280 мм завдовжки, 1870 мм завширшки, 1810 мм заввишки) та колісну базу 3125 мм, порівнянну з Ford Ranger. Відмінності мінімальні: відсутність вихлопних труб, порт зарядки на місці паливного люка та EV-емблеми. На дебюті пікап показали в унікальному синьому кольорі Norwegian Blue з 18-дюймовими дисками. Кліренс 210 мм, глибина броду 600 мм і кути в’їзду (30.5°) та з’їзду (24.2°) забезпечують позашляхові можливості. У соціальних мережах фанати хвалять знайомий вигляд, але дехто хотів би сміливішого дизайну. Чи збереже D-Max EV популярність дизельної моделі? ?
Інтер’єр і комплектації
Салон D-Max EV ідентичний дизельному побратиму, пропонуючи практичність і комфорт для комерційного використання. Доступні конфігурації Extended Cab і Double Cab із двома високоякісними комплектаціями. Інтер’єр включає міцні матеріали, ергономічні сидіння та базові технології, як-от сенсорний екран, клімат-контроль і камера заднього виду. Відсутність радикальних змін у салоні пояснюється фокусом на флотських клієнтів, які цінують надійність. У мережі користувачі відзначають практичність, але критикують брак преміальних функцій порівняно з Ford F-150 Lightning. Isuzu планує працювати з флотськими клієнтами для тестування перед запуском у 2026 році. Чи виправдає салон очікування бізнесу? ?
Продуктивність і технології: Електрична міць
Силова установка
D-Max EV оснащений двома електромоторами (58 к.с. спереду, 132 к.с. ззаду), що забезпечують сумарну потужність 190 к.с. (140 кВт) і крутний момент 325 Нм. Постійний повний привід і нові e-Axles гарантують продуктивність на рівні дизельних моделей. Пікап розганяється до 100 км/год за 10.1 секунди з максимальною швидкістю 129 км/год. Батарея на 66.9 кВт·год забезпечує 263 км ходу (WLTP) або 360 км у міському режимі. Швидка зарядка (50 кВт) дозволяє зарядити від 20% до 80% за годину, а змінний струм (11 кВт) заряджає за 10 годин. У соцмережах хвалять тягове зусилля, але критикують малий запас ходу порівняно з Rivian R1T (420 миль). Чи вистачить D-Max EV універсальності? ?
Функціональність
D-Max EV зберігає комерційні можливості: вантажопідйомність 1010 кг і тягове зусилля 3500 кг роблять його конкурентом Toyota Hilux і Ford Ranger. Пікап підходить для будівництва, сільського господарства та комунальних служб завдяки повному приводу, регенеративному гальмуванню та Eco-режиму для економії заряду. Батарея має 8-річну гарантію або 100,000 миль. Isuzu наголошує, що пікап розроблений для широкого спектра застосувань, але його запас ходу робить його оптимальним для міських і коротких заміських поїздок. У мережі фермери радіють електрифікації, але побоюються обмежень для далеких перевезень. Чи стане D-Max EV вибором для бізнесу? ?
Ринок і перспективи: Нова ера для Isuzu
Isuzu D-Max — популярний пікап у Європі, Азії, на Близькому Сході та в Латинській Америці, але електрична версія орієнтована насамперед на Європу, де частка EV у 2024 році досягла 16%. Виробництво ліворульних моделей стартувало в Таїланді, а праворульні з’являться наприкінці 2025 року. Ціна поки не оголошена, але дизельний D-Max коштує від €36,500 ($41,600), тож електрична версія може стартувати від $45,000. Конкуренти включають BYD Shark (605 км, $40,000), Ford F-150 Lightning (320 миль, $55,000) і Geely Radar R6 (632 км, $25,000). Isuzu цільує на флотський сектор, де потрібні екологічні рішення. У соцмережах фанати вітають новинку, але сумніваються в її конкурентоспроможності через малий запас ходу. Чи стане D-Max EV лідером ринку? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??