Електроавтомобілі

Jeep Recon EV: електричний позашляховик-звір, який рве бездоріжжя не гірше Wrangler

Це не Wrangler EV, але найближче, що є до нього. Jeep Recon EV 2026 року — перший у світі повністю електричний позашляховик із сертифікацією Trail Rated. У нього 650 к.с., кліренс 231 мм і запас ходу, якого вистачить навіть після найжорсткішого офроуду.

Знайомтесь: Jeep Recon EV 2026

У вівторок Jeep нарешті представив Recon і назвав його «першим і єдиним повністю електричним Trail Rated SUV» на ринку.

Автомобіль побудований на платформі STLA Large і видає 650 к.с. та 841 Н·м крутного моменту. Розгін 0–100 км/год — всього 3,6 секунди.

Повний привід складається з двох електричних модулів (по 250 кВт спереду і ззаду), які об’єднують мотор, редуктор і силову електроніку. Педаль акселератора спеціально налаштована для максимально точного дозування тяги на бездоріжжі, а електронно-блокований задній диференціал гарантує розподіл моменту між задніми колесами.

Підвіска та стандартні 33-дюймові шини (близько 838 мм) забезпечують кліренс 231 мм у версії Moab — саме вона вийде першою.

Фірмова система Selec-Terrain отримала п’ять режимів, включно з новим режимом Rock для версії Moab. Також є Auto, Sport, Snow і Sand.

Дизайн і традиції Jeep

Recon зберігає ДНК Jeep: знімні двері, знімне заднє бокове скло та скло багажника, а також підсвічувана семисекційна решітка радіатора і U-подібні ходові вогні.

У салоні — понад 66 см корисної площі екранів: 31,2 см приладова панель + 36,8 см центральний тачскрін. Це найбільші дисплеї в історії Jeep. Система — найновіша Uconnect 5.

Є пасажирська ручка над бардачком, дворівневий центральний тунель, модульні дверні ручки та до 1866 літрів вантажу при складених задніх сидіннях. Плюс фронтальний багажник додає ще приблизно 85 літрів.

Як і личить справжньому Jeep, Recon отримав преміальну аудіосистему Alpine — першу стандартну преміум-аудіо в електричних позашляховиках свого сегменту.