Карбоновий електровелосипед OKAI
OKAI представив потужний карбоновий електровелосипед з повною підвіскою
Гігант персонального електротранспорту OKAI відправився на CES 2022, щоб представити свій новітній двоколісний велосипед OKAI EB20.
EB20 має раму з повною підвіскою з вуглецевого волокна та використовує безліч високоякісних компонентів.
Підвіска є чотириважільною конструкцією, яка, за словами OKAI, «повністю сумісна з широким спектром професійних компонентів MTB».
Це наступний крок компанії до преміального сегменту ринку. І це все частина плану, пояснює засновник OKAI Цзянто Лу:
«На виставці CES цього року ми ради продемонструвати знакові продукти наступного покоління, розроблені спеціально для сучасних професіоналів у русі. Ці продукти пропонують унікальний досвід, який поєднує надійність і безпеку, компоненти професійного рівня та інновації там, де це дійсно важливо».
Компанія стверджує, що двигун центральний двигун має потужність 750 Вт з піковою потужністю 950 Вт. Але при найближчому розгляді з’ясовується, що це двигун Bafang Ultra, який є одним із найпотужніших двигунів, доступних на ринку електровелосипедів.
OKAI може програмно обмежувати потужність двигуна в піку до 950 Вт, але відомо, що на більшості електровелосипедів із цим мотором вона перевищує 1,800 кВт.
Двигун також включає датчик крутного моменту, який є більш досконалим і якісним підходом до забезпечення допомоги при педалюванні на електричних велосипедах. Замість того, щоб вимірювати, наскільки швидко велосипедист крутить педалі (принцип роботи дешевих систем допомоги при педалюванні), датчик моменту, що крутить, вимірює, наскільки сильно гонщик крутить педалі, і забезпечує відповідну допомогу двигуну, щоб доповнити зусилля гонщика.
OKAI також згадує, що двигун можна замінити на версії потужністю 250 Вт або 500 Вт, імовірно, щоб відповідати законам різних країн.

Електробайк живиться від акумулятора 48 В та 14,7 Ач з використанням елементів Samsung. Це забезпечує ємність 700 Втч, і це робить його одним із найбільших акумуляторів, доступних на ринку електричних гірських велосипедів.
OKAI стверджує, що він має забезпечити запас ходу близько 70 км на одній зарядці.
Коли батарея розряджена, її можна зняти з велосипеда, щоб забезпечити дистанційну зарядку або зарядити безпосередньо на транспорті.
Гальмування здійснюється за допомогою пари гідравлічних дискових гальм Tektro, перемикач передач Shimano XT. OKAI EB20 також включатиме фару потужністю 2,5 Вт.
Завершуючи опис технічної сторони, OKAI каже, що сенсорний 2,8-дюймовий екран буде вбудований в передню балку. Складаний ключ та можливості розблокування через NFC нададуть власникам прості та високотехнологічні можливості керування велосипедом.
Компанія ще не оголосила ціну нової моделі або термін появи її у продажу. Однак виробник знаходиться в процесі виведення на ринок безлічі нових електричних двоколісних транспортних засобів, тому очікується, що EB20 скоро з’явиться серед них.