ЕлектроавтомобіліРинок

Kia EV4: Перший електроседан Kia підкорює ринок доступних EV

Kia продовжує електричну експансію, представивши 5 травня 2025 року свій перший електроседан EV4, який приєднується до лінійки доступних електромобілів разом із EV3 та EV5. Модель, доступна в кузові седан і хетчбек, стартує від $28,000 (41,92 млн вон) у Кореї та пропонує до 533 км запасу ходу. У квітні 2025 року Kia продала рекордні 274,686 авто по всьому світу, із EV3 як найпопулярнішим електромобілем у Кореї та Великобританії. EV4, дебютувавши на Kia EV Day 2025, обіцяє стати конкурентом Tesla Model 3 завдяки низькій ціні та технологіям, таким як AI-асистент і NACS-порт. У 2024 році частка електромобілів у світовому ринку досягла 18%, і Kia прагне лідирувати в сегменті доступних моделей. Чи зможе EV4 змінити правила гри на ринку? Дізнайтесь про цей електроседан! ?⚡

Дизайн і технології: Стиль і практичність

Екстер’єр і аеродинаміка

EV4, побудований на платформі E-GMP (400V), вражає спортивним дизайном із низьким коефіцієнтом опору 0,23 Cd. Седан і хетчбек мають вертикальні LED-фари із “Star Map” підсвіткою та модернізовану решітку “Tiger Face”. Фастбек-профіль седана та компактний вигляд хетчбека, за словами глави дизайну Kia Каріма Хабіба, роблять модель “універсальним атлетом”. Розміри (приблизно 4700×1900×1550 мм) забезпечують просторий салон і багажник на 490 л (седан) або 435 л (хетчбек). У соціальних мережах хвалять сучасний стиль, але дехто вважає хетчбек практичнішим за седан. У США EV4 з’явився на тестах у листопаді 2024 року, а дебют відбувся на Нью-Йоркському автосалоні 2025 року. Чи сподобається дизайн молодим покупцям? ?

Інтер’єр і технології

Салон EV4 поєднує комфорт і технології: два 12,3-дюймові екрани (інформаційно-розважальна система ccNC і панель приладів) із 5-дюймовим екраном клімат-контролю, Digital Key 2.0 для керування зі смартфона та AI-асистент із підтримкою Netflix і YouTube у “Theater Mode”. Система i-Pedal 3.0 забезпечує регенеративне гальмування, а “Rest Mode” із регульованими сидіннями та 64-колірною підсвіткою створює затишок під час зарядки. Аудіосистема Harman Kardon із 8 динаміками доступна в топовій комплектації GT-Line. Порівняно з Hyundai Ioniq 6 (361 миль), EV4 пропонує менше опцій кастомізації салону, але виграє за ціною. У мережі хвалять просторий кокпіт, але деякі користувачі хочуть більше фізичних кнопок. Чи стане EV4 еталоном зручності? ?

Продуктивність і ринок: Доступність і конкуренція

EV4 доступний із двома батареями: 58,3 кВт·год (382 км, 235 миль) у базовій комплектації Light і 81,4 кВт·год (533 км, 330 миль) у Wind та GT-Line. Електромотор на 150 кВт (201 к.с.) забезпечує розгін до 100 км/год за 8,5 секунди. Зарядка від 10% до 80% займає 29–31 хвилин завдяки NACS-порту. Ціна в США стартує від $37,000 ($29,500 із федеральним кредитом), у Європі — від €35,000 ($38,000). У 2024 році Kia продала 772,351 авто за перший квартал, а EV3 стала лідером роздрібних продажів EV у Великобританії. EV4, який надійде в продаж у США та Європі в 2026 році, конкуруватиме з Tesla Model 3 ($44,990, 358 миль) і BYD Seal ($36,000). У соціальних мережах хвалять ціну, але дехто сумнівається в якості матеріалів. Чи стане EV4 хітом масового ринку? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??