Огляди

Kia продемонструвала універсальність електричного фургона PV5: від фуд-трака до кемпера

PV5 — це більше, ніж просто електричний фургон. Він може виконувати будь-яку роботу. Після представлення PV5 Chassis Cab Kia показала, як його можна перетворити на фуд-трак, кемпер чи інші несподівані конфігурації.

Представлення Kia PV5 Chassis Cab на SOLUTRANS 2025

Електричний фургон Kia PV5 може все. Це середньорозмірний повністю електричний фургон і перша модель від бізнесу Kia Platform Beyond Vehicle (PBV).

Варіанти PV5 Passenger та Cargo вже виходять на ринки Європи та Південної Кореї, з планами на інші країни найближчим часом.

На виставці SOLUTRANS 2025 у Ліоні (Франція) у понеділок Kia розкрила нову версію: PV5 Chassis Cab. Як перша електрична модель шасі-кабіни від Kia, вона знаменує важливий крок до мети компанії стати лідером у сегменті легких комерційних електрофургонів до 2030 року.

Як і всі фургони PBV, Chassis Cab побудований на гнучкій платформі e-GMP.S. Залежно від конфігурації, PV5 Chassis Cab пропонує максимальну вантажопідйомність до 1005 кг та вантажний об’єм до 8 кубічних метрів (High Box).

«PV5 Chassis Cab поєднує компактну ефективність із вантажопідйомністю більших фургонів, пропонуючи клієнтам по всій Європі відповідальне та гнучке рішення для щоденних операцій», — заявив Марк Хедріх, CEO Kia Europe, під час презентації.

Kia розробила нову модель Chassis Cab разом із європейськими конвертерами як найгнучкішу версію PV5. Dropside підходить для сільського господарства чи будівельного обладнання, Tipper — для збору відходів.

Також підтримується три типи Box Vans для e-commerce доставок, а також рефрижераторна опція для продуктів харчування.

Щоб продемонструвати можливості, Kia перетворила один екземпляр на фуд-трак і пропонувала напої та «brioches aux pralines roses» — традиційну ліонську випічку.

Технічні характеристики та автономність Kia PV5 Chassis Cab

PV5 Chassis Cab доступний з двома акумуляторами: 51,5 кВт·год або 71,2 кВт·год. Запас ходу залежатиме від конфігурації, але для довідки: L2H1 Cargo забезпечує до 297 км (WLTP) зі стандартною батареєю та до 416 км з довгої.

Швидка зарядка DC до 150 кВт дозволяє поповнити від 10 % до 80 % за близько 30 хвилин, повертаючи фургон на дорогу.

Kia також представила Kia Business Solutions Ecosystem — нову платформу підключення та зарядки для автопарків.

У центрі — нова інформаційно-розважальна система на базі Android OS з AI Assist, регулярними OTA-оновленнями та готовністю до ринку додатків PLEOS. Водії можуть керувати та синхронізувати профілі на 12,9-дюймовому (32,8 см) екрані.

Рекорд Guinness для Kia PV5 Cargo Long Range

Нова версія Chassis Cab продовжує лінію PV5 Cargo Long Range, яка у вересні встановила новий рекорд Гіннеса за «найбільшу відстань, подолану легким електрофургоном з максимальним вантажем на одному заряді».

З акумулятором 71,2 кВт·год та вантажем 665 кг електрофургон Kia проїхав 693,38 км на одному заряді.

Новий завод Kia для виробництва PV5 у Південній Кореї

У п’ятницю Kia відкрила перший спеціалізований хаб для виробництва PV5 у Південній Кореї. Новий EVO Plant East — це об’єкт площею 98 433 м² з річною потужністю 100 000 одиниць. Тут збиратимуть моделі PV5 Passenger, Cargo, Chassis Cab та Wheelchair Accessible Vehicle (WAV).

Повний хаб буде розміром з 42 футбольні поля. Після завершення зможе випускати до 250 000 електрофургонів на рік.

Які висновки можна зробити

PV5 демонструє амбіції Kia у комерційній електромобільності: гнучкість, ефективність та інновації роблять його ідеальним для бізнесу. З розширенням виробництва та новими конфігураціями Kia наближається до лідерства в сегменті до 2030 року.

овыми конфигурациями Kia приближается к лидерству в сегменте к 2030 году.