Китайська BYD вийшла на друге місце на світовому ринку електромобілів, а Hyundai піднялася на п’яте
Деякі ЗМІ вже передбачили потенційний успіх китайської компанії BYD, повідомивши про її вихід на перше місце в сегменті електромобілів та перемогу над Tesla, але насправді після відсікання гібридів китайський суперник залишився на другому місці. Hyundai за останні 12 місяців теж зробила потужний ривок, подвоївши обсяги продажів електромобілів, що дозволяє корейській компанії посідати п’яте місце у світі.
Японське видання Nihon Keizai Shimbun, як пояснює Business Korea, проаналізувало статистику MarkLines, яка узагальнила інформацію про продаж електромобілів у 66 країнах. У першій половині поточного року Tesla вдалося зберегти світове лідерство із 564 тисячами проданих електромобілів. На другому місці заслужено розташувалася китайська BYD із 324 тисячами електромобілів, хоча ще рік тому вона задовольнялася четвертим місцем. Вважають, що такий прогрес був забезпечений концентрацією зусиль BYD на моделях електромобілів середнього та початкового рівня, особливо на китайському ринку. За рік обсяги продажів BYD зросли у три з половиною рази.
Hyundai Motor збільшила обсяги реалізації електромобілів вдвічі, до 169 000 штук, якщо враховувати і продукцію дочірньої марки KIA. В одних лише США з початку року було продано понад 10 тисяч електромобілів кожної моделі Hyundai IONIQ 5 і KIA EV6. Корейський автоконцерн посів п’яте місце у десятці найбільших виробників електромобілів. Альянс Renault-Nissan, силами якого випускається колись наймасовіший електромобіль Leaf, у першій половині цього року скотився на шосте місце.
Toyota і Honda з 10 тисячами проданих електромобілів кожна потрапила лише в першу двадцятку виробників, а ось на третьому місці з 310 тисячами проданих машин опинилося спільне підприємство SAIC, GM і Wuling, яке випускає в Китаї популярні бюджетні компактні електромобілі Wuling Hongguang Mini і подібні до них. . Виходить, що в першій трійці залишився лише один автовиробник не з Китаю — компанія Tesla, яка основний обсяг машин, що експортуються, все одно виробляє на території КНР.