Lynk & Co 900: Китайський PHEV SUV із 872 к.с. за $40,000
На Шанхайському автосалоні 30 квітня 2025 року Lynk & Co, бренд Geely Group, представив флагманський гібридний SUV 900, який поєднує 872 к.с., електричний запас ходу до 280 км і ціну від $40,000. Цей трирядний шестимісний кросовер, побудований на платформі SPA Evo, отримав 40,000 попередніх замовлень у Китаї ще до офіційного старту продажів. Завдяки розкішному інтер’єру з двома 30-дюймовими 6K-екранами, AI-технологіям NVIDIA Thor і унікальним функціям, як обертові сидіння другого ряду, 900 претендує на конкуренцію з Range Rover, Rivian R1S і Kia EV9. У 2024 році китайські автовиробники зайняли 40% світового ринку електромобілів, і Lynk & Co планує глобальну експансію. Чи зможе 900 “знищити” ринки Європи та США, як прогнозують експерти? Дізнайтесь, що робить цей SUV сенсацією! ?⚡
Дизайн і технології: Розкіш і інновації
Екстер’єр і салон
Lynk & Co 900 вражає розмірами (5240×1999×1810 мм, колісна база 3160 мм) і дизайном у стилі “The Next Day” із плоскими лініями та LED-світлом із 10,192 лампочок спереду. Зовнішність нагадує Range Rover, але з унікальними елементами, як інтерактивна решітка та приховані ручки дверей. Інтер’єр із 88,2% ефективністю простору пропонує 42 відділення для зберігання, холодильник на 9 л і багажник на 300 л. Два 30-дюймових 6K-екрани (на панелі та для задніх пасажирів) працюють на чипах Qualcomm Snapdragon 8295, а 12,66-дюймовий кластер і 95-дюймовий AR-HUD забезпечують водію повний контроль. Сидіння другого ряду обертаються на 180°, створюючи “вітальню” для конференцій. У соціальних мережах хвалять розкіш, але вага 2,8 т викликає питання про маневреність. Чи готовий 900 до сімейних пригод? ?
Технологічна міць
900 оснащений системою G-Pilot H7 із LIDAR, 11 камерами та NVIDIA Thor (700 TOPS), що забезпечує автономне водіння рівня 2+ із функцією “від дверей до дверей” без HD-карт. Батарея Freevoy від CATL (52,38 кВт·год) із натрієво-іонною технологією підтримує зарядку 4C (20–80% за 17 хвилин) і працює при -40°C. Аудіосистема Harman Kardon із 31 динаміком і RGB-підсвітка на 256 відтінків створюють преміальну атмосферу. Порівняно з BYD Denza N9, 900 пропонує кращу обчислювальну потужність, але поступається за об’ємом багажника. Функція V2L живить зовнішні пристрої, а пневмопідвіска з двома камерами адаптується до умов. У мережі захоплюються технологіями, але дехто сумнівається в надійності софту. Чи стане 900 еталоном інновацій? ?
Продуктивність і ринок: Потужність і амбіції
Lynk & Co 900 доступний у трьох PHEV-версіях: базова з 1,5-літровим двигуном (530 кВт, 711 к.с.), середня з 2,0-літровим (540 кВт, 724 к.с.) і топова з трьома моторами та 2,0-літровим двигуном (650 кВт, 872 к.с.), що розганяється до 100 км/год за 4,3 секунди. Запас ходу — 220–280 км (CLTC), загальний — до 1443 км. Ціна від $40,000 (знижка до 28 квітня 2025 року) робить 900 дешевшим за Rivian R1S ($74,900, 400 км) і Kia EV9 ($54,900, 480 км). У 2024 році Lynk & Co продав 285,441 авто, а з інтеграцією в Zeekr Group планує 390,000 у 2025 році. Тарифи в ЄС (25%) і США (27,5%) можуть ускладнити експорт, але 40,000 замовлень у Китаї свідчать про попит. У соціальних мережах хвалять співвідношення ціни й потужності, але бар’єри захисту ринку викликають дискусії. Чи завоює 900 Захід? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??