Mazda запускає глобальний електричний SUV EZ-60 у Китаї за ціною менше 17 000 доларів, але є нюанс
Знайомтеся з Mazda EZ-60: мріянка для фанатів електромобілів
Mazda називає EZ-60 “автомобілем мрії”. Цей електричний SUV тепер доступний у Китаї за ціною від 16 800 доларів. Починаючи з наступного року, Mazda планує запустити його на інших глобальних ринках, включаючи Європу та Північну Америку. Проте є нюанс: найдешевша версія – це розширеного діапазону електромобіль (EREV) з бензиновим двигуном, а повністю електрична коштує дорожче.
Після глобальної прем’єри на Шанхайському автосалоні 23 квітня спільне підприємство Changan Mazda оголосило, що EZ-60 отримав понад 10 000 попередніх замовлень за 24 години. До 16 травня замовлення перевищили 20 000, що зробило його найшвидшим новим енергетичним SUV у досягненні цього показника. Офіційний запуск у Китаї відбувся 26 вересня з цінами від 119 900 юанів (16 800 доларів) за EREV-версію.
Дизайн, технології та характеристики
EZ-60 доступний у шести варіантах: три EV і три EREV, з цінами від 119 900 юанів (16 800 доларів) до 160 900 юанів (22 600 доларів). Повністю електрична версія стартує від 139 900 юанів (19 600 доларів). Автомобіль розміром з Tesla Model Y: довжина 4,85 м, ширина 1,935 м, висота 1,62 м, колісна база 2,902 м. Дизайн у стилі “Soul of Motion” включає оновлений логотип Mazda, спортивні фари та LED-світлодіодну смугу на всю ширину передньої частини.
Інтер’єр оснащений світовими новинками: 26,45-дюймовим плаваючим екраном інформаційно-розважальної системи – найбільшим, найтоншим і з найвужчою рамкою в класі. Стандартно – 50-дюймовий AR-голівний дисплей, з опцією оновлення до 100-дюймового 3D-HUD. Версія EV живиться від батареї LFP на 77,94 кВт·год з пробігом 600 км за CLTC. EREV має меншу батарею 31,73 кВт·год і 1,5-літровий бензиновий двигун, з електричним пробігом 200 км і загальним – понад 1000 км.
Глобальні перспективи та успіх у Китаї
На початку вересня Mazda повідомила, що інтерес до EZ-60 триває, з понад 40 000 замовлень. Це другий EV бренду після седана EZ-6, запущений у Китаї як частина нового покоління. На інших ринках він з’явиться як Mazda CX-6e з 2026 року. Чи зможе EZ-60 завоювати Європу та Північну Америку своєю доступністю та технологіями? У Китаї він уже доводить свою привабливість, але глобальний успіх залежатиме від адаптації до локальних ринків.
