Mercedes представив флагманський електричний кросовер EQS
У квітні 2021 року компанія Mercedes представила ліфтбек EQS – флагманську модель лінійки електрокарів. Тепер дебютував EQS у форматі SUV, який надійде у продаж до кінця 2022 року.
Назву не можна назвати оригінальною, як і зовнішність новинки: для вказівки приналежності до кросоверного сегмента до абревіатури EQS додали приставку SUV, а дизайн торішнього ліфтбека “натягнули” на новий формат. Довжина автомобіля становить 5130 мм, ширина – 1955 мм, висота – 1727 мм, розмір колісної бази – 3200 мм.
Для топового EQS SUV також буде доступний Hyperscreen діагоналлю 56 дюймів, що складається з трьох екранів: панелі приладів, мультимедіа по центру і екрана переднього пасажира. У простішій версії кросовер отримав два дисплеї: приладку 12.8 дюйма та інформаційно-розважального комплексу з тачскріном 12.3 дюйма. Кількість екранів можна збільшити, замовивши ще три планшети – для пасажирів другого ряду, один з них, який використовується як контролер, – мобільний і може використовуватися за межами автомобіля.
У стандартній комплектації Mercedes EQS SUV отримав пневматичну підвіску з адаптивною системою демпфування, повнокероване шасі з кутом повороту задніх коліс на 10 градусів, а також адаптивний круїз-контроль з великою кількістю допоміжних систем стеження за всім та вся.
Штучний інтелект MBUX здатний навчатися: скажімо, якщо вам регулярно надходить дзвінок від одного і того ж абонента, то через якийсь час система попередить вас про сеанс зв’язку заздалегідь. Однак, якщо за кермом не ви, а інший водій (можна завантажити до семи профілів, активованих за допомогою відбитка пальця), то попередження ніякого не буде.
EQS SUV отримає два варіанти силової установки. Базовий варіант – EQS 450+, він оснащується електродвигуном на задній осі потужністю 359 л. та крутним моментом 568 Нм. EQS 580 4Matic має два електродвигуни та сумарну віддачу 544 к.с. та 858 Нм. У ліфтбека EQS в аналогічних версіях показник потужності менший: потужність – 333 і 523 к.с. відповідно.
Ємність батареї обох версій EQS SUV однакова – 107.8 кВт•год. Це максимум для ліфтбека EQS. З логічних причин у кросовера запас ходу менший, ніж у легкової моделі: до 600 км за європейським циклом WLTP, але поки що точних даних для кожної з версій немає. Нагадаємо, що ліфтбек максимальна дальність становить 770 км.
Процес зарядки з 10 до 80% займає 31 хвилину при підключенні до терміналу з постійним струмом, за 15 хвилин можна “підзаправитися” на 300 км шляху. Якщо йдеться про змінний струм, то на заповнення запасу енергії займе трохи менше 12 годин.
Mercedes EQS SUV на перший погляд трохи спізнився на старт гонки великих електричних кросоверів. Як бачимо, запізнився, щоб запропонувати найкраще на сьогоднішній день. За це він попросить відповідної плати. Ціни поки не опубліковані, але навряд чи кросовер буде дешевшим за ліфтбек, за який просять від 102 310 доларів. BMW iX оцінюється в 83 200 доларів, а Tesla Model X – мінімум у 115 000 доларів.