Nissan звертається до Китаю за допомогою у відновленні позицій на ринку електромобілів
Ніссан шукає вихід із кризи через співпрацю з Китаєм
Японський автовиробник Nissan стикається з серйозними викликами, скорочуючи близько 20 000 робочих місць і закриваючи кілька заводів у рамках плану відновлення. Компанія, яка колись була піонером електромобільності завдяки першому поколінню LEAF, тепер звертається до Китаю, щоб наздогнати конкурентів і повернути втрачені позиції на ринку.
За даними Nikkei, Nissan різко скоротив плани виробництва наступного покоління LEAF, ключової моделі для відродження бренду, через дефіцит акумуляторів. Виробництво на заводі в Точігі, Японія, де виготовлятимуть LEAF для ринків США та Японії, з вересня по листопад зменшено більш ніж удвічі. Щоб подолати ці труднощі, Nissan переймає китайські технології та методи виробництва, приєднуючись до низки автовиробників, таких як Toyota, Volkswagen і Mercedes-Benz, які також співпрацюють із Китаєм.
Китайські методи для глобальної конкурентоспроможності
Татсузо Томіта, керівник програми зниження витрат Nissan, розповів, що компанія отримала доступ до «китайських методів роботи». Йдеться про оптимізацію виробництва та зниження витрат, які застосовують китайські постачальники. Ці методи планується адаптувати для поточних і майбутніх моделей, таких як електричний седан N7, що виробляється у співпраці з Dongfeng Nissan. Наприклад, китайські автовиробники, як-от BYD, самостійно виготовляють майже всі компоненти – від акумуляторів до програмного забезпечення, що дозволяє пропонувати електромобілі за нижчими цінами, зберігаючи прибутковість.
План відновлення Re:Nissan передбачає скорочення витрат на 250 мільярдів єн до кінця 2026 фінансового року. Це включає закриття семи заводів по всьому світу та значне скорочення штату. Співпраця з Китаєм має допомогти компанії прискорити випуск нових електромобілів і зробити їх більш конкурентоспроможними на ринках, таких як Київ чи Токіо.
Чи вдасться Ніссан наздогнати лідерів?
Ніссан, який колись лідирував у сфері електромобілів, втратив позиції через зростання конкуренції та появу доступніших моделей від китайських брендів. Нова генерація LEAF мала стати основою для повернення компанії до успіху, але дефіцит акумуляторів змушує шукати швидкі рішення. Співпраця з китайськими постачальниками може дати Ніссан технологічний поштовх, але чи вистачить цього, щоб конкурувати з такими гравцями, як BYD, які домінують завдяки низьким цінам і передовим технологіям? Час покаже, чи зможе Ніссан повернути собі місце серед лідерів електромобільності.
