Rad Power Bikes представляє три нові моделі RadRunner 2025 із радаром
Rad Power Bikes, один із провідних брендів електровелосипедів у США, 30 квітня 2025 року анонсував три нові моделі RadRunner: RadRunner, RadRunner Plus і RadRunner Max. Ці оновлені компактні утилітарні електровелосипеди отримали нові функції, як-от радар для безпеки, інтеграцію Apple FindMy і батареї SafeShield із захистом від вогню. З ціною від $249 для аксесуарів і базовою моделлю RadRunner 2 за $999, новинки поєднують доступність із преміальними технологіями. З моменту дебюту в 2019 році серія RadRunner визначила категорію короткохвостих вантажних електровелосипедів, і ці оновлення зміцнюють її позиції проти конкурентів, як Aventon і Lectric. У 2024 році Rad продав 680,000 електровелосипедів, і нові моделі націлені на міських райдерів і малі бізнеси. Які інновації роблять RadRunner 2025 лідером ринку? Розберімося з цими універсальними електровелами! ?⚡
Дизайн і технології: Безпека та комфорт
RadRunner і RadRunner Plus: Універсальність для міста
Нові RadRunner і RadRunner Plus зберігають фірмовий мопедний стиль із 20-дюймовими шинами шириною 3.3 дюйма та низькою рамою для райдерів зростом від 150 до 188 см. Базовий RadRunner — це Class 2 електровелосипед із швидкістю до 32 км/год, мотором 750 Вт, крутним моментом 65 Нм і запасом ходу до 88 км завдяки батареї 672 Вт·год. Модель підтримує вантаж до 145 кг і оснащена гідравлічними гальмами Tektro, шинами Kenda K-Rad із захистом від проколів і водозахистом IPX6. RadRunner Plus додає пасажирське обладнання: заднє сидіння, підніжки та захисну панель колеса, а також передню підвіску RST із ходом 60 мм для плавної їзди. Мотор із 70 Нм забезпечує кращу тягу для двох райдерів, а аксесуар RangeExtender подвоює запас ходу до 160 км. У соціальних мережах хвалять універсальність Plus, але деякі райдери хочуть ширші шини. Чи ідеальні ці моделі для міських пригод? ?
RadRunner Max: Преміум із радаром і Class 3
RadRunner Max — топова модель із Class 3 продуктивністю, що дозволяє досягати 45 км/год із педалями. Оснащений датчиком крутного моменту, він забезпечує плавне прискорення, яке Rad порівнює з “автомобільним комфортом без викидів”. Унікальний радар сповіщає про наближення транспорту через дисплей, підвищуючи безпеку в місті. Інтеграція Apple FindMy і цифровий ключ дозволяють відстежувати велосипед і розблоковувати його зі смартфона. Max має ту ж батарею 672 Вт·год, але підтримує RangeExtender для 160 км ходу. Посилена рама витримує 160 кг, а гідравлічні гальма й шини K-Rad із відбивними смугами додають надійності. Дизайн із напівінтегрованою батареєю виглядає стильно, але вага 35 кг ускладнює перенесення. Користувачі в мережі захоплюються радаром, але деякі скаржаться на ціну Max. Чи варта ця модель преміум-сегменту? ?
Продуктивність і ринок: Конкуренція та перспективи
Нові RadRunner пропонують баланс продуктивності й доступності для міських райдерів і малого бізнесу. Базовий RadRunner коштує близько $1,499, Plus — $1,799, а Max — $2,199, що конкурує з Aventon Abound ($1,999, 80 км) і Lectric XP 3.0 ($1,099, 72 км). Усі моделі мають батареї SafeShield, сертифіковані за UL 2849, із термозахистом, що знижує ризик займання — ключова перевага після інцидентів із батареями в США. Мотор 750 Вт у Plus і Max на 10% краще долає пагорби, а 7-швидкісна трансмісія Shimano Altus у Plus і Max забезпечує гнучкість. Ринок електровелосипедів США зріс на 40% у 2024 році, і Rad планує продати 100,000 нових RadRunner у 2025 році. Попередня модель RadRunner 2 продається за $999, що приваблює бюджетних покупців. У соціальних мережах хвалять радар і FindMy, але дехто критикує вагу й обмеження Class 2 у базовій моделі. З новими правилами безпеки в Каліфорнії, чи зміцнить Rad свої позиції? Більше про електровелосипеди читайте на eWorld News! ??