ЕлектроавтомобіліПодіїТехнології

Range Rover Electric: Перший електроседан JLR тестують перед дебютом

Jaguar Land Rover (JLR) наближається до запуску свого першого повністю електричного Range Rover, поміченого під час тестів у Швеції 29 квітня 2025 року. Цей розкішний електроседан, який дебютує наприкінці 2025 року, обіцяє запас ходу до 500 км, потужність до 600 кВт і позашляхові можливості, гідні бренду. Побудований на платформі EMA, Range Rover Electric поєднує фірмовий дизайн із технологіями, адаптованими до електричної ери. У 2024 році продажі електромобілів у Європі зросли на 25%, але JLR поки відстає від конкурентів, як Tesla і BYD. З ціною від $130,000, новинка націлена на преміум-сегмент, конкуруючи з Porsche Taycan і BMW i7. Чи зможе Range Rover Electric переосмислити розкіш у електричному форматі? Дізнайтесь, що пропонує цей амбітний седан! ?⚡

Дизайн і тестування: Розкіш у русі

Зовнішній вигляд і шпигунські фото

Range Rover Electric, замаскований під час тестів у шведських снігах, зберігає знаковий силует бренду з високим кліренсом, плавними лініями і вертикальною задньою частиною. Шпигунські фото показують оновлену решітку з тонкими світлодіодними фарами, натхненними Range Rover Velar, і великі колеса діаметром до 58 см. Довжина седана становить близько 5050 мм, що робить його конкурентом BMW i7 (5391 мм) і Mercedes EQS (5216 мм). Інтер’єр, хоча й прихований, обіцяє преміальні матеріали, як шкіра й алькантара, і центральний сенсорний екран діагоналлю 38 см із системою Pivi Pro, адаптованою для електромобілів. Тестування в Швеції підкреслює готовність JLR до суворих умов, із акцентом на позашляхові характеристики, такі як броди до 85 см. У соціальних мережах новинку називають “електричною іконою розкоші”, але деякі фанати сумніваються в її ціні. Чи виправдає дизайн очікування? ?

Технологічні інновації

Range Rover Electric оснащений передовими технологіями, які виводять бренд у нову еру. Платформа EMA підтримує 800-вольтову архітектуру, що забезпечує швидку зарядку від 10% до 80% за 22 хвилини на станціях 350 кВт. Адаптивна пневматична підвіска і система Terrain Response 2 дозволяють долати бездоріжжя, зберігаючи комфорт на асфальті. Система автономного водіння рівня 2+ включає адаптивний круїз-контроль, утримання смуги і паркувальний асистент із підтримкою LIDAR. Інтер’єр інтегрує голосовий асистент із великою мовною моделлю та локалізовані додатки, як Apple CarPlay і WeChat для Китаю. Порівняно з Jaguar I-PACE, який має 400 к.с. і 470 км ходу, Range Rover Electric обіцяє більшу потужність і автономність. Ці інновації роблять його технологічним лідером JLR, але чи достатньо цього для конкуренції з Tesla? ?

Продуктивність і ринок: Потужність і конкуренція

Range Rover Electric націлений на преміум-сегмент електроседанів, пропонуючи вражаючі характеристики. Двомоторна система забезпечує потужність до 600 кВт (805 к.с.) і крутний момент 1000 Нм, дозволяючи розганятися до 100 км/год за 4 секунди. Батарея на 100 кВт·год гарантує запас ходу до 500 км (WLTP), що трохи поступається Porsche Taycan (522 км), але перевершує BMW i5 (455 км). Вага автомобіля становить близько 2500 кг, але низький центр тяжіння та повний привід забезпечують стабільність. Ціна від $130,000 (приблизно 950,000 юанів у Китаї) позиціонує його проти Taycan ($135,000) і BMW i7 ($120,000), але дорожче за BYD Han EV ($28,800). JLR планує продати 20,000 одиниць у 2026 році, із фокусом на Європу, США і Китай. У 2024 році JLR продав 15,000 електрокарів, поступившись Tesla (600,000 у Європі). У соціальних мережах новинку хвалять за позашляхові можливості, але критикують за високу ціну. З планами JLR випустити шість електромобілів до 2027 року, чи стане Range Rover Electric проривом? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??