Технології

Tesla навчила електромобілі попередньо натягувати ремені безпеки до зіткнення з сигналу з бортових камер

Функція попереднього натягу ременів безпеки дозволяє запобігти травмам пасажирів при зіткненні, викликані коливаннями їх тіл після удару. Зазвичай сигнал попереднього натягу ременів подається датчиками удару, але Tesla удосконалила алгоритм, доручивши цю функцію фірмової системи машинного зору. За словами розробників, це дозволяє виграти дорогоцінний час і краще захистити людей, що знаходяться в салоні машини.

Нюанс, як пояснив Ілон Маск (Elon Musk), полягає в тому, що система машинного зору може виявити передумови для зіткнення, що формуються, заздалегідь, не чекаючи фактичного спрацювання датчиків удару. Механізми попереднього натягу все одно вимагають якогось часу на приведення в потрібний стан, тому що раніше визначено неминучість зіткнення, то краще захищені пасажири та водій. За словами глави Tesla, бортові камери ймовірність зіткнення визначають зі 100-відсотковою достовірністю. Інформація, що одержується з них, також дозволяє керувати спрацюванням подушок безпеки, оскільки не всі з них повинні бути задіяні в різних ситуаціях.

Ілон Маск назвав це рішення «фундаментальною перевагою у сфері безпеки, яку Tesla тепер може запропонувати». Реалізувати його практично можна у всіх електромобілях, оснащених апаратною платформою третього покоління на базі процесорів Tesla власної розробки, які почали сходити з конвеєра в 2019 році. Щоб впровадити функцію попереднього натягу ременів за даними з камер, потрібно лише оновити бортове програмне забезпечення «по повітрю», без візиту до фірмового сервісу.