ЕлектроавтомобіліРинок

Toyota bZ3X: Рекордні 10,000 електро-SUV доставлено в Китаї

Toyota досягла вражаючого результату на китайському ринку, доставивши понад 10,000 електричних кросоверів bZ3X менш ніж за місяць після запуску 6 березня 2025 року. Цей компактний електромобіль, представлений спільним підприємством GAC-Toyota, стартує від $15,000 (109,800 юанів) і отримав 12,000 замовлень, що свідчить про величезний попит. Побудований на платформі e-TNGA, bZ3X пропонує до 610 км запасу ходу та передові технології, включаючи систему Momenta 5.0 для автономного водіння. У 2024 році Китай утримував 40% світового ринку електрокарів, але Toyota займала лише 1% від своїх 11 мільйонів проданих авто. З bZ3X бренд прагне конкурувати з BYD і Tesla на найбільшому ринку електромобілів. Які особливості зробили bZ3X хітом у Китаї? Дізнайтесь про цей доступний електро-SUV! ?⚡

Дизайн і технології: Доступність із преміум-функціями

Екстер’єр і салон

Toyota bZ3X поєднує практичний дизайн із сучасною естетикою, орієнтованою на китайських покупців. Його розміри — 4600 мм у довжину, 1875 мм у ширину та 1645 мм у висоту — роблять його схожим на BYD Yuan Plus (Atto 3), але з унікальним стилем Toyota. Прямі лінії, світлодіодні фари та компактна решітка надають кросоверу мінімалістичний вигляд. Усередині bZ3X пропонує концепцію “Cozy Mobile Home” із сидіннями, що розкладаються в 3-метровий простір для відпочинку чи зберігання. Салон оснащений 37-см (14,6-дюймовим) сенсорним екраном із голосовим керуванням і 22-см цифровою панеллю приладів. Матеріали включають м’які пластики та акценти з екошкіри, що створюють комфортну атмосферу. У соціальних мережах хвалять просторий інтер’єр, але деякі користувачі хотіли б більше преміальних оздоблень. Чи вдасться bZ3X завоювати серця сімейних покупців? ?

Інноваційні технології

bZ3X вирізняється передовими технологіями, які руйнують стереотип про “прості” авто Toyota. Система Momenta 5.0, що працює на чипі NVIDIA Drive AGX Orin X із 254 TOPS, забезпечує автономне водіння рівня 2+ із 25 функціями, включаючи навігацію без HD-карт, паркування з дистанційним керуванням і моніторинг сліпих зон. Два топові варіанти оснащені LIDAR від Robosense, що робить bZ3X одним із перших авто Toyota із цією технологією. Екран на базі чипа Qualcomm Snapdragon 8155 підтримує локальні додатки, як WeChat, і бездротові оновлення. Функція V2L дозволяє живити зовнішні пристрої, що корисно для кемпінгу чи роботи. Порівняно з BYD Yuan Plus, bZ3X пропонує кращі системи ADAS, але поступається за потужністю аудіосистеми. Ці інновації роблять кросовер привабливим, але чи вистачить їх для конкуренції з Tesla? ?

Продуктивність і ринок: Попит і конкуренція

Toyota bZ3X доступний у семи комплектаціях із трьома батареями LFP: 50,03 кВт·год (430 км CLTC), 58,37 кВт·год (520 км) і 67,92 кВт·год (610 км). Базові моделі з одним мотором видають 150 кВт (201 к.с.), тоді як топовий 610 Max пропонує 165 кВт (224 к.с.) і максимальну швидкість 160 км/год. Швидка зарядка від 20% до 80% займає 30 хвилин на станціях 150 кВт. Ціни від $15,000 до $22,000 (109,800–159,800 юанів) роблять bZ3X дешевшим за BYD Yuan Plus ($16,500) і Tesla Model Y ($36,000 у Китаї). Рекордні 10,000 поставок і 12,000 замовлень за місяць відображають попит, який перевантажив сервери GAC-Toyota під час запуску. У 2024 році BYD продав 3,7 млн авто в Китаї, тоді як Toyota — 1,9 млн. bZ3X є частиною плану Toyota випустити 10 електрокарів до 2027 року, але ексклюзивність для Китаю розчаровує глобальних фанатів. У соціальних мережах хвалять ціну, але критикують обмежену доступність. Чи стане bZ3X проривом для Toyota? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??