Toyota bZ5: Новий розумний електромобіль дебютує в Китаї
16 травня 2025 року перший електромобіль Toyota bZ5 зійшов із конвеєра заводу FAW Toyota в Китаї, відзначивши важливу віху для спільного підприємства. Цей стильний електроседан, який раніше презентували як концепт bZ3C на автосалоні в Пекіні 2024 року, стартує від 130,000 юанів ($18,000) і пропонує запас ходу до 630 км (391 миля, CLTC). Оснащений батареями BYD Blade LFP і розумною системою Momenta 5.0, bZ5 покликаний зміцнити позиції Toyota на найбільшому ринку електромобілів у світі. Виробництво 12-мільйонного автомобіля FAW Toyota підкреслює амбіції компанії конкурувати з BYD і Tesla. Дізнайтесь, як Toyota bZ5 поєднує доступність і передові технології!
Екстерьер електромобіля Toyota bZ5
Toyota bZ5 вражає сучасним дизайном, що поєднує аеродинаміку та спортивний стиль. Седан завдовжки 4780 мм, шириною 1866 мм і висотою 1510 мм має колісну базу 2880 мм, що робить його схожим за розмірами на Tesla Model Y (4797 мм). Гострі лінії, вузькі LED-фари та світлова смуга на задній частині надають автомобілю футуристичного вигляду. Побудований на платформі e-TNGA, bZ5 має коефіцієнт аеродинамічного опору 0.26, що сприяє ефективності. Доступний у п’яти кольорах, зокрема яскраво-червоному, він привертає увагу молоді. У соціальних мережах хвалять “гострий” вигляд, але дехто вважає його схожим на BYD Han. Чи стане дизайн bZ5 новим стандартом для Toyota? ?
Інтер’єр електромобіля Toyota bZ5
Салон bZ5, названий “розумним кокпітом”, вирізняється мінімалістичним дизайном із преміальними акцентами, як-от червоні вставки в спортивній версії. Центральний 15.6-дюймовий сенсорний екран із роздільною здатністю 2K підтримує голосові команди та інтеграцію зі смартфонами. Компактне кермо, натхненне Tesla, і цифрова панель приладів створюють сучасну атмосферу. Сидіння з екошкіри, панорамний дах і 8-динамікова аудіосистема додають комфорту. Об’єм багажника становить 450 л, що менше, ніж у Tesla Model 3 (594 л). У мережі користувачі захоплюються технологіями, але критикують обмежений простір для задніх пасажирів. Чи виправдає кокпіт очікування китайських покупців? ?
Продуктивність електромобіля Toyota bZ5
Toyota bZ5 оснащений батареями BYD Blade LFP на 65.28 кВт·год (550 км, CLTC) або 73.98 кВт·год (630 км). Передньопривідний електромотор видає 201 к.с. (150 кВт) і розганяє седан до 100 км/год за 7.8 секунди. Максимальна швидкість — 180 км/год. Швидка зарядка потужністю 120 кВт заряджає від 20% до 80% за 35 хвилин, а змінний струм (7 кВт) потребує 11 годин. Порівняно з BYD Qin L (510 км, $16,500), bZ5 пропонує більший хід, але поступається в ціні. Система Momenta 5.0 підтримує 30+ функцій, включно з навігацією в місті, на шосе та паркуванням. У соцмережах хвалять автономність, але дехто сумнівається в зарядній інфраструктурі. Чи достатньо потужності для конкуренції? ?
Ринок і конкуренція електромобіля Toyota bZ5
Китай — найбільший ринок електромобілів, де в 2024 році продано 17 млн EV, а в січні–лютому 2025 року — 2.4 млн. Toyota, чиї продажі в Китаї впали на 10% у 2024 році, робить ставку на bZ5, щоб конкурувати з BYD (380,089 NEV у квітні) і Tesla Model 3 ($36,000, 440 миль). Ціна bZ5 (130,000–160,000 юанів, $18,000–$22,000) робить його доступнішим за Volkswagen ID.7 ($28,000, 642 км). Виробництво на заводі FAW Toyota в Чанчуні розраховане на 200,000 авто на рік. У мережі фанати Toyota вірять у успіх, але скептики зазначають, що BYD домінує завдяки власним батареям. Чи зможе bZ5 змінити позиції Toyota в Китаї? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??