АКБ

Toyota Motor буде переробляти акумулятори

Toyota Motor приєдналася до програми вторинної переробки акумуляторів тягових Redwood Materials

На думку колишнього технічного директора та одного із засновників Tesla Джеффрі Брайана Стробеля (JB Straubel), згодом електромобільна галузь зможе майже повністю забезпечувати свої потреби у сировині для тягових акумуляторів за рахунок вторинної переробки. Toyota Motor вирішила співпрацювати з Redwood Materials, яку очолює Стробел, у сфері переробки тягових батарей, що відслужили на території США.

Понад двадцять років тому Toyota почала продавати гібридні автомобілі, які оснащувалися нікель-металогідридними батареями. Багато машин першої партії вже виробляють свій ресурс, а тому настав час задуматися про їхню вторинну переробку. Угода з Toyota передбачає проведення роботи з тестування та сортування тягових батарей, що відслужили, з метою подальшої переробки на підприємстві Redwood Materials у штаті Невада. Додаткове підприємство з’явиться на південному сході США, що дозволить Redwood Materials обслуговувати не лише майбутнє підприємство Toyota з випуску тягових акумуляторів у Північній Кароліні, а й підприємства Ford та SK On у штатах Теннессі та Кентуккі.

Вже зараз Redwood Materials щорічно отримує на переробку тягові батареї сукупною ємністю понад 6 ГВт·год. До середини десятиліття вона розраховує збільшити обсяги випуску матеріалів для катодів та анодів з вторинної сировини до 100 ГВт · год, що буде достатньо для випуску мільйона електромобілів. До кінця десятиліття обсяги переробки буде збільшено вп’ятеро. Масштаби співпраці Redwood Materials з компанією Tesla поки що прогнозувати складно, оскільки офіційних домовленостей між ними поки що немає, але остання до 2030 року розраховує щороку випускати по 20 млн електромобілів при потенційній ємності світового ринку в 40 млн машин на електротязі.