Ринок

У першому півріччі BMW подвоїла обсяги продажу електромобілів

Статистика продажів транспортних засобів BMW відображає специфіку ринку преміальних моделей, в якому виступає німецька компанія. Коли галузь минулого року була паралізована дефіцитом напівпровідникових компонентів, BMW нарощувала виторг за рахунок концентрації на продажу дорожчих комплектацій своїх автомобілів. Минуле півріччя змусило BMW скоротити обсяги продажу в цілому, але електромобілів вона продала вдвічі більше, ніж роком раніше.

Як зазначає Reuters з посиланням на офіційну статистику, з січня по червень поточного року включно було відвантажено 1,16 млн. транспортних засобів марок BMW, Mini і Rolls-Royce. Це більш ніж на 13% менше у порівнянні з підсумками аналогічного періоду попереднього року. Втім, перша половина минулого року для німецького автовиробника стала рекордною за кількістю випущених автомобілів, тому цього року мав місце ефект високої бази, якщо так можна висловитися.

Безпосередньо у другому кварталі поточного року обсяги продажів скоротилися майже на 20%. З іншого боку, напрямок електромобілів продовжує радувати своєю вражаючою динамікою продажів. У першому півріччі було реалізовано майже 76 тисяч електромобілів марок BMW та Mini, що на 110% перевищило показники аналогічного періоду 2021 року. Зараз компанія не сумнівається, що зможе до кінця поточного року збільшити обсяги продажу електромобілів більш ніж удвічі порівняно з минулим.