Volvo Concept Recharge – концепт електромобіля майбутнього
Шведи представили концепт електромобіля майбутнього Volvo Concept Recharge з відчиненими дверима, «фарами-очами» та свіжими пропорціями
Шведський автовиробник Volvo Cars представив концепт Volvo Concept Recharge, який демонструє напрямок розвитку дизайну та компонування майбутніх моделей компанії у стилі «less but better». З 2030 року автомобілі бренду стануть повністю електричними, тому час задуматися над тим, як проектувати «електрички» без огляду на ДВЗ-минуле.
Отже, без великого та гарячого двигуна внутрішнього згоряння з громіздкою системою охолодження та вихлопу інженери Volvo пропонують переглянути основи компонування та пропорції автомобілів. У Volvo Concept Recharge великі колеса винесені практично по краях корпусу, що зменшує звиси та збільшує колісну базу. Капот і моторний відсік також стали компактнішими, що ще більше збільшує корисний об’єм салону. Підлогу зробили плоскою і опустили нижче, що дозволило зробити нижче лінії капота і даху. У результаті при погляді з боку модель нагадує швидше універсал, ніж кросовер, при цьому місця в такому електромобілі помітно більше, ніж у ДВС-моделей з аналогічними габаритами, а аеродинаміка (а значить запас ходу) – краще.

Решітку радіатору замінила закрита панель, а фари зберегли свій фірмовий малюнок Thor’s Hammer. При цьому їх зробили такими, що трансформуються – вдень це звичайні світлодіодні денні ходові вогні, але вночі вони розкриваються і випускають назовні основний блок фар для кращого освітлення дороги (на відео – фрагмент з позначки 9:20). За замовчуванням у всі нові електромобілі встановлюється LiDAR від компанії Luminar для систем допомоги водієві та автономного водіння, при цьому для нього передбачили оптимальну позицію у верхній частині лобового скла.
Двері без видимих ручок зроблені розстібними (передні відкриваються класичним чином, задні – назустріч руху), а стійку між ними прибрали, що радикально збільшує зручність посадки/висадки. Сидіння можна регулювати по висоті, в салоні передбачено кілька ніш для дрібниць (включно з місцем для сумки між передніми сидіннями), а дах зроблений панорамним для кращої оглядовості. Для обробки використовуються екологічно чисті та перероблені матеріали. Перед водієм розташована компактна цифрова «приладка», а між ним та переднім пасажиром – вертикальний 15-дюймовий дисплей інфотейнмент-системи.

Очікується, що нові моделі Volvo, включаючи чергове покоління XC90, отримають окремі риси нового концепту, при цьому серійна версія концепту Volvo Concept Recharge може отримати ім’я XC100 Recharge. Про технічні характеристики такої моделі поки що нічого невідомо, але нове покоління батарей від Northvolt обіцяє видавати запас ходу близько 1000 км/625 миль.