Volvo EX30 та EX90: Стратегія електромобілів проти тарифів у США
Volvo Cars оголосила амбітний план подолання нових митних тарифів у США, презентувавши 29 квітня 2025 року стратегію запуску електрокросоверів EX30 і EX90. EX30, компактний кросовер із ціною від $34,950 і запасом ходу до 480 км, уже виробляється в США, тоді як EX90, преміальний позашляховик із 550 км автономності, надійде з Європи. Ці моделі допоможуть Volvo уникнути 25% тарифів на китайські електромобілі, введених адміністрацією Трампа. У 2024 році Volvo продала 180,000 електрокарів глобально, із яких 30% припало на США. Компанія інвестує $2,7 млрд у заводи в Південній Кароліні та Бельгії, щоб локалізувати виробництво та конкурувати з Tesla і BYD. Чи зможуть EX30 і EX90 зміцнити позиції Volvo на американському ринку? Дізнайтесь, як бренд адаптується до нових викликів! ?⚡
Моделі та технології: Електрична лінійка для США
Volvo EX30: Доступний і компактний
Volvo EX30, запущений у 2024 році, став найпопулярнішим електрокаровером бренду завдяки ціні від $34,950 і компактним розмірам (4233 мм у довжину). Побудований на платформі SEA, розробленій Geely, він пропонує батарею на 69 кВт·год із запасом ходу до 480 км (EPA). Задньопривідна версія видає 200 кВт (268 к.с.), розганяючись до 100 км/год за 5,3 секунди, тоді як повнопривідна Twin Motor Performance забезпечує 315 кВт (422 к.с.) і 3,6 секунди. Салон із 31-см сенсорним екраном, системою Google Built-In і підтримкою Apple CarPlay вражає мінімалізмом і переробленими матеріалами. Виробництво в Південній Кароліні дозволяє уникнути тарифів і претендувати на пільги до $7,500. У порівнянні з Tesla Model Y ($44,990, 510 км), EX30 виграє за ціною, але поступається за автономністю. У соціальних мережах його хвалять за стиль, але деякі скаржаться на обмежений простір ззаду. Чи стане EX30 хітом для молодих покупців? ?
Volvo EX90: Преміальна розкіш
Volvo EX90, флагманський електропозашляховик довжиною 5037 мм, надійде до США з бельгійського заводу в Генті, уникаючи китайських тарифів. З батареєю на 111 кВт·год і запасом ходу до 550 км (EPA), він конкурує з Rivian R1S і BMW iX. Двомоторна система видає до 380 кВт (510 к.с.) і 910 Нм, забезпечуючи розгін до 100 км/год за 4,7 секунди. Салон на сім місць оснащений 37-см сенсорним екраном, аудіосистемою Bowers & Wilkins і панорамним дахом. Технології безпеки включають LIDAR, адаптивний круїз-контроль і автономне водіння рівня 2+. Ціна від $80,000 позиціонує EX90 проти Tesla Model X ($79,990, 560 км). Виробництво в Європі захищає від тарифів, але логістика може підвищити витрати. Користувачі в мережі називають EX90 “електричним палацом на колесах”, але критикують затримки поставок. Чи виправдає він преміальні очікування? ?
Ринок і стратегія: Подолання тарифів і конкуренція
Volvo адаптується до 25% тарифів США на китайські електромобілі, переносячи виробництво EX30 до Південної Кароліни, а EX90 – до Бельгії. Інвестиції $2,7 млрд у заводи та плани випускати 50% електрокарів до 2027 року підкреслюють амбіції бренду. У 2024 році Volvo продала 55,000 електрокарів у США, поступившись Tesla (650,000) і Ford (90,000). EX30, із ціною від $34,950, конкурує з Ford Mustang Mach-E ($39,995, 480 км) і Hyundai Ioniq 5 ($41,975, 485 км), тоді як EX90 кидає виклик Rivian R1S ($78,000, 530 км). Локалізація виробництва дозволяє претендувати на пільги до $7,500, що приваблює покупців. Volvo також розширює мережу зарядок із партнерами, як ChargePoint, щоб конкурувати з Tesla Supercharger. У соціальних мережах стратегію Volvo хвалять за гнучкість, але деякі сумніваються в її масштабах порівняно з BYD. Зі зростанням ринку електрокарів у США на 30% у 2025 році, чи зможе Volvo обійти конкурентів? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??