Volvo поспішає виправити неприйнятні проблеми з програмним забезпеченням EX90
Перехід до програмно-орієнтованих автомобілів: виклики для Volvo
Volvo, як і багато традиційних автовиробників, стикається з серйозними труднощами в переході до ери програмно-визначених автомобілів. Флагманський електромобіль EX90 потерпає від численних програмних помилок, що змусило компанію перейти в режим боротьби з наслідками. Volvo поспішає виправити ці проблеми та запобігти появі нових, аби відновити свою репутацію як лідера в технологіях наступного покоління. Ця ситуація підкреслює загальні виклики для спадкоємних автовиробників, які намагаються адаптуватися до швидких змін у галузі.
Цього року Volvo повернула на посаду колишнього генерального директора Гокана Самуельссона, щоб замінити Джима Роуена, який не мав досвіду в автомобільній промисловості з часів роботи в Dyson. Самуельссон очолив місію з вирішення високих витрат на розробку електромобілів, починаючи з EX90, та впровадження заходів з економії, включаючи скорочення витрат на 1,87 мільярда доларів і звільнення близько 3000 співробітників. Ці кроки є частиною ширшої стратегії для підвищення ефективності та фокусу на ключових проектах.
Визнання проблем та інтенсивна робота над виправленнями
Самуельссон визнав наявність програмних помилок, заявивши: “Але за останні два роки ми мали рівень, який був надто високим і неприйнятним для клієнтів, і це те, над чим ми працювали дуже інтенсивно”. Він наголосив на необхідності зменшення складності програмного забезпечення та покращення стандартів тестування, хоча попередив, що жоден автовиробник не може повністю усунути цифрові проблеми. “Немає книги, яку можна прочитати про те, як це робити […] якщо ви перші, вам доведеться написати свій власний посібник”, – додав він.
Volvo активно патчить програмне забезпечення в EX90 і намагається обмежити вплив помилок, демонструючи смирення перед проблемами. Ця ситуація є частиною глобальної проблеми для традиційних автовиробників, які переходять від апаратно-орієнтованих платформ до програмних, керованих гнучкими технологічними командами. Це суперечить традиційним довгим циклам розробки продуктів, що створює додаткові виклики. Наприклад, платформа Arene від Toyota була описана інженером Woven як “жахлива” і “повна помилок”, що ілюструє галузеву проблему.
Майбутнє та уроки для галузі
Бренди, орієнтовані на електромобілі, такі як Tesla та Rivian, демонструють потенціал програмно-центричних автовиробників, пропонуючи швидкі оновлення та інновації. Для спадкоємних брендів, як Volvo, адаптація є критичною, інакше вони ризикують пошкодити репутацію. Volvo прагне обмежити вплив програмних помилок і покращити процеси, але визнає, що перехід є складним. Чи зможе компанія написати “свій посібник” і стати лідером у програмно-визначених автомобілях? Цей досвід може стати уроком для всієї галузі, особливо для тих, хто шукає баланс між інноваціями та надійністю.