З 2024 року Nikola може налагодити самостійне складання тягових батарей для електричних вантажівок
Діяльність компанії Nikola Corp хоч і супроводжується періодичними скандалами, з технічного погляду відповідає раціональній стратегії, якої дотримуються багато виробників вантажної автотехніки. Робити ставку тільки на акумуляторні електромобілі вони не готові, а тому паралельно розвивають напрямок водневих паливних осередків. Сама Nikola через кілька років може освоїти і збирання тягових батарей з акумуляторів стороннього виробництва.
Нагадаємо, що конкуруюча Tesla при виробництві вантажівок Semi має намір використовувати акумуляторні осередки типу 4680, які розраховує як отримувати від Panasonic, так і випускати власними силами. Без батарей на основі осередків такого типорозміру Ілон Маск (Elon Musk) не вважає за виробництво вантажних електромобілів доцільним.
За інформацією Reuters, фінансовий директор Nikola Corp Кім Брейді (Kim Brady) на конференції Deutsche Bank заявив про готовність компанії розпочати самостійне складання тягових батарей у 2024 році. Наразі компанія отримує акумуляторні осередки від LG Energy Solution. Очевидно, корейські акумулятори ляжуть в основу батарей власного виробництва, просто локалізувати їх складання Nikola сподівається на території Серверної Америки. Поки що основна частина компонентів поставляється з Європи, а у випадку з тяговими батареями такого розміру це досить дороге задоволення. Nikola розраховує до кінця року випустити від 300 до 500 вантажних тягачів Tre з акумуляторами, але багато залежатиме від доступності необхідних комплектуючих. У довгостроковій перспективі Nikola має намір максимально локалізувати виробництво компонентів для електромобілів у Північній Америці.