Електричний кросовер із запасом ходу 600 км
Polestar продемонструвала зовнішність електричного кросовера із запасом ходу 600 км
Volvo Cars, що підкоряється, і її китайським власникам марка Polestar зосередилася на розробці преміальних електромобілів, хоча її перша модель з невигадливим порядковим номером «1» є гібридом. Електромобіль Polestar 2 по компоновці більше схожий на піднятий ліфтбек, тому виробник, що готується до осіннього дебюту Polestar 3, вважає своїм першим повноцінним кросовером. Цього тижня було розкрито його зовнішність.
Компанія пообіцяла вивести Polestar 3 на ринок на початку наступного року після жовтневого дебюту, причому для американських покупців його збірка буде налагоджена на підприємстві в Південній Каліфорнії, а всі інші ринки будуть обслуговуватись підприємством у Китаї. За своїми пропорціями електромобіль справді нагадує класичні кросовери, а відсутність довгих звисів напевно додасть йому геометричної прохідності та маневреності у міському середовищі.
Як підкреслює виробник, кросовер спочатку оснащуватиметься лідером Luminar, який вона вважає найкращим датчиком цього типу на всьому ринку. Нагадаємо, що оптичні радари (лідери) використовуються для визначення відстані до перешкод, і можуть бути особливо корисні в умовах обмеженої видимості, коли не можна покладатися на зір водія або зображення з камер. Про обчислювальну платформу бортових систем Polestar 3 подробиць немає, повідомляється лише, що машина буде оснащуватися компонентами NVIDIA.
Першою на ринок вийде повнопривідна версія Polestar 3, яка отримає по одному електродвигуну на кожну з двох осей, а ємності штатної тягової батареї має вистачати більш ніж на 600 км за умовним циклом WLTP. Дуже дивно, що до фотографії кросовера у профіль Polestar доклала і відеоролик із затемненим присадкуватим силуетом якогось іншого електромобіля, схожого на чотиридверне купе. Очевидно, презентаційний ролик готувався для іншої моделі, або з моменту його створення був затверджений інший дизайн Polestar 3.
Зокрема, концепт з відео хизується не тільки камерами на тонких ніжках замість дзеркал заднього виду, але й характерним потовщенням на даху, в якому зазвичай ховається той самий лідер, що оцінює обстановку навколо машини з точки зору перешкод.
На відео демонструється дизайн передньої оптики, яка за закладеною традицією Volvo використовує ходові вогні у формі так званого «молота Тора». Передні фальшрадіаторні ґрати за відсутністю необхідності використовуватися за прямим призначенням розмістили на нижньому своєму ярусі передню камеру та ряд спеціалізованих датчиків, які беруть участь у роботі систем активної допомоги водієві.
У той же час, на фото до прес-релізу на передній кромці капота кросовера можна розглянути аеродинамічні елементи, що нагадують так звані «мухобійки», які встановлюють багато автовласників на машини. В даному випадку функція додаткових каналів на передній кромці капота полягає у формуванні повітряного потоку, що максимально знижує аеродинамічний опір.
Відеоролик містить фрагмент із демонстрацією салону електромобіля, але в напівтемряві розрізняються силуети лише чотирьох крісел з вираженою бічною підтримкою, а підголовники переднього ряду навіть мають спеціальні «вушка» для кращої фіксації шиї та голови пасажира та водія. Словом, з огляду на дані розбіжності із зображенням Polestar 3 у статиці, не слід особливо покладатися на отримані після перегляду відео враження при спробах сформувати цілісний образ кросовера.
Polestar окремо зазначає, що у поточному півріччі має намір вийти на публічний фондовий ринок через майданчик Nasdaq. Протягом найближчих трьох років марка готова випускати по одній новій моделі щороку. Вже до кінця наступного року Polestar має намір охопити своєю присутністю ринки 30 країн, а до середини десятиліття обсяги продажів машин цієї марки повинні збільшитися до 290 тисяч штук на рік, що в десять разів більше за підсумки 2021 року.