Електровелосипеди

Harley-Davidson випустить нові електричні велосипеди

Harley-Davidson Serial 1 випустить електричні велосипеди другого покоління у партнерстві з Google

Пройшло більше двох років з того часу, як Harley-Davidson виділила Serial 1 як свою квазі-незалежну компанію з виробництва електричних велосипедів. Велосипеди першого покоління зустріли майже загальне визнання за їх стильний дизайн і високу якість виготовлення. Тепер компанія анонсувала свої електровелосипеди другого покоління, цього разу просуваючи партнерство із Google Cloud.

Harley-Davidson Serial 1

Фактично, здається, що функції Google Cloud можуть виявитися найважливішим в оновленні електровелосипедів Serial 1 MOSH/CTY та RUSH/CTY другого покоління.

За допомогою Google Cloud, Serial 1 випустила зовсім нову програму для своїх електричних велосипедів другого покоління. Компанія заявляє, що вона «одна з перших інтегрувала нове програмне рішення Intelligent Product Essentials від Google Cloud, яке забезпечує прогностичні, випереджувальні та інтелектуальні функції, які забезпечать кращий досвід експлуатації електровелосипеда для кожного користувача».

То що це за функції? Виявляється, це більше, ніж просто електровелосипед із завантаженими на нього Google Docs. І виведеним Type C.

Нові навороти в основному складаються з «функцій безпеки, керованих програмою», навігації Google Maps та даних про поїздку в реальному часі, зібраних безпосередньо з електровелосипеда для відображення на екрані панелі приладів.

Harley-Davidson Serial 1

У Serial 1 пояснюється, що більшість програм для електронних велосипедів обмінюються даними виключно через бездротову технологію Bluetooth, що означає, що важливі функції працюють тільки в безпосередній близькості від іншого пристрою з підтримкою Bluetooth. Платформа Serial 1 наступного покоління /CTY розширює можливості підключення, що виходять за рамки технології Bluetooth, за рахунок увімкнення складного пристрою Інтернету речей (IoT), який дозволяє підключатися не тільки через бездротову технологію Bluetooth, але також з використанням стільникових даних та/або GPS, щоб забезпечити надійний доступ до свого велосипеда, навіть якщо він не перебуває у полі зору».