Електроавтомобілі

Найпотужніший Porsche в історії виявився електричним: представлено новий Cayenne EV

Porsche представив четверте покоління Cayenne — цього разу повністю електричне. Воно одразу стало найпотужнішим серійним автомобілем в історії марки: топова версія Turbo Electric має 1139 кінських сил.

Бензинові та гібридні модифікації також оновлюються, але позначка «четверте покоління» тепер належить виключно електричній версії.

Технічні характеристики

Cayenne Turbo Electric

  • Потужність: 1139 к.с. (Launch Control), 844 к.с. у звичайному режимі + 10-секундний буст 173 к.с.
  • Крутний момент: 1500 Н·м
  • Розгін 0–100 км/год: 2,4 секунди
  • Максимальна швидкість: 260 км/год

Базовий Cayenne Electric

  • Потужність: 402 к.с. (звичайний режим), 435 к.с. (Launch Control)
  • Розгін 0–100 км/год: 4,5 секунди
  • Максимальна швидкість: 230 км/год
  • Максимальна рекуперація: 345 кВт

Акумулятор у обох версій — 113 кВт·год (номінал). Запас ходу за WLTP — до 642 км у базовій версії та до 623 км у Turbo. Архітектура 800 В дозволяє заряджатися до 400 кВт: від 10 до 80 % за 16 хвилин.

Дизайн та простір

Електричний Cayenne на 5 см довший і має на 13 см довшу колісну базу, ніж бензиновий. Це дало значно більше місця для ніг спереду і ззаду. Довжина кузова — 4,98 м.

Є великий фронтальний багажник (франк) та додаткове відділення під підлогою в задній частині для кабелів. Зі складеними сидіннями об’єм багажника трохи менший, ніж у бензинової версії, але за рахунок франка загальний простір більший.

Аеродинаміка та особливості

  • Коефіцієнт аеродинамічного опору Cd = 0,25
  • Активні аеродинамічні «леза» ззаду (тільки на Turbo)
  • Регульований спойлер над заднім склом
  • Гладка решітка радіатора з активними жалюзі

Технології та інтерфейс

Найбільша кількість екранів в історії Porsche: вигнутий OLED-дисплей водія, великий центральний екран та опціональний екран перед пасажиром. Збережено фізичні кнопки клімату та гучності.

Доповнена реальність на лобовому склі (AR HUD) — стрілки навігації «лежать» прямо на дорозі. Скляний дах з електрохромним затемненням дозволяє регулювати рівень світла.

Заряджання

  • Порт NACS (Tesla-стандарт) зліва, J1772 справа
  • Опціональна індукційна зарядка 11 кВт (перша серійна в США)

Ціни та старт продажів в Україні

Постачання в США починаються влітку 2026 року. Орієнтовні стартові ціни:

  • Cayenne Electric — від $109 000
  • Cayenne Turbo Electric — від $163 000

Самый мощный Porsche в истории: электрический Cayenne EV с 1139 л.с.

Описание: Четвёртое поколение легендарного кроссовера стало полностью электрическим и сразу получило титул самого мощного серийного Porsche всех времён. Больше пространства, космическая динамика, передовые технологии и море инноваций — первое знакомство с новым Cayenne Electric.

Porsche представил четвёртое поколение Cayenne — на этот раз полностью электрическое. Оно сразу стало самым мощным серийным автомобилем в истории марки: топовая версия Turbo Electric выдаёт 1139 лошадиных сил.

Технические характеристики

Cayenne Turbo Electric

  • Мощность: 1139 л.с. (Launch Control), 844 л.с. в обычном режиме + 10-секундный буст 173 л.с.
  • Крутящий момент: 1500 Н·м
  • Разгон 0–100 км/ч: 2,4 секунды
  • Максимальная скорость: 260 км/ч

Базовый Cayenne Electric

  • Мощность: 402 л.с. (обычный режим), 435 л.с. (Launch Control)
  • Разгон 0–100 км/ч: 4,5 секунды
  • Максимальная скорость: 230 км/ч

Аккумулятор у обеих версий — 113 кВт·ч. Запас хода по WLTP — до 642 км у базовой версии и до 623 км у Turbo. Архитектура 800 В, зарядка до 400 кВт: 10–80 % за 16 минут.

Дизайн и пространство

Электрический Cayenne на 5 см длиннее и имеет на 13 см увеличенную колёсную базу. Длина кузова — 4,98 м. Пространства для ног спереди и сзади стало существенно больше.

Есть большой фронтальный багажник и дополнительное отделение под полом сзади для кабелей.

Аэродинамика

  • Коэффициент Cd = 0,25
  • Активные аэродинамические «лезвия» сзади (только Turbo)
  • Регулируемый спойлер над задним стеклом

Технологии

Максимальное количество экранов в истории Porsche, проекционный AR HUD с навигацией прямо на дороге, стеклянная крыша с электрохромным затемнением.

Зарядка

  • Порт NACS слева, J1772 справа
  • Опциональная индукционная зарядка 11 кВт

Цены и старт продаж

Поставки в США — лето 2026 года. Ориентировочные стартовые цены:

  • Cayenne Electric — от $109 000
  • Cayenne Turbo Electric — от $163 000

935мсШвидкоя попросил перевести статью, а не придумать текст на её основанииHTML

Найпотужніший Porsche всіх часів вже електричний: новий Cayenne EV з 1139 к.с.

Опис: Porsche представив четверте покоління Cayenne — повністю електричне. Воно одразу стало найпотужнішим серійним Porsche в історії марки. 1139 кінських сил, космічний розгін, більше простору та купа інновацій — детальний огляд новинки.

Porsche розкрив четверте покоління Cayenne — повністю електричне, і воно одразу ж стало найпотужнішим автомобілем, який коли-небудь сходив з конвеєра марки. Нам вдалося познайомитися з ним ще до офіційної прем’єри.

Cayenne — великий SUV Porsche, який при появі став першим чотиридверним автомобілем бренду. За три попередні покоління модель стала справжнім бестселером, а тепер переходить у нову електричну еру.

Бензинові та плагін-гібридні версії теж оновлюються, але позначка «четверте покоління» тепер належить виключно електричній версії. Представник Porsche сказав: «Вперше ми робимо електромобіль, який просто є Porsche, а не Porsche, що випадково виявився електричним». Незважаючи на спільну назву, електричний Cayenne суттєво відрізняється від бензинового.

Головний заголовок — у виконанні Turbo електричний Cayenne став найпотужнішим серійним Porsche в історії. Звичайно, були швидші спорткари та потужніші гоночні прототипи (наприклад, 919 Hybrid EVO перевершує його на 5 к.с.), але серед автомобілів, які може купити звичайний клієнт, це абсолютний рекорд.

І це не просто цифри: ще в камуфляжі цього літа електричний Cayenne розбив усі рекорди для бензинових SUV на підйомі на пагорб у Великій Британії.

Технічні характеристики Porsche Cayenne Electric

Cayenne Turbo Electric

  • 1139 к.с. і 1500 Н·м
  • Розгін 0–100 км/год — 2,4 секунди
  • Максимальна швидкість — 260 км/год

Повна потужність доступна лише в режимі Launch Control. У звичайному режимі — 844 к.с., плюс є кнопка push-to-pass на кермі, що дає 10-секундний буст +173 к.с.

Базовий Cayenne Electric

  • 402 к.с. у звичайному режимі, 435 к.с. у Launch Control
  • 0–100 км/год — 4,5 секунди
  • Максимальна швидкість — 230 км/год
  • Максимальна рекуперація — 345 кВт

У Turbo — до 600 кВт рекуперації (як у болідів Formula E) з прямим масляним охолодженням заднього мотора.

Акумулятор у обох версій — 113 кВт·год. Запас ходу за WLTP: 642 км (база) і 623 км (Turbo). Реальні цифри за EPA будуть нижчими.

Архітектура 800 В:

  • до 400 кВт — 10–80 % за 16 хвилин
  • на 400-вольтових зарядках — до 200 кВт, 34 хвилини

Порт швидкої зарядки — NACS (Tesla-стандарт) зліва, адаптер CCS у комплекті. Повільна зарядка — J1772 справа.

Зовнішність та салон — значно більше простору

Електричний Cayenne отримав повністю інший передок, аеродинамічні елементи ззаду, на 5 см довший кузов і на 13 см довшу колісну базу. Загальна довжина — 498 см.

Місця для ніг вистачає з великим запасом як спереду, так і ззаду. Обидва ряди сидінь — з електрорегулюваннями.

Є великий фронтальний багажник (франк) і додаткове відділення під підлогою ззаду для кабелів. Сам багажник став більшим, ніж у бензинової версії, але при складених сидіннях трохи поступається їй за об’ємом.

Аеродинаміка: Cd = 0,25, активні «леза» ззаду (тільки на Turbo), регульований спойлер над заднім склом, гладка решітка з активними жалюзі.

Технології та інтерфейс

Найбільше екранного простору в історії Porsche: вигнутий OLED-дисплей водія, великий центральний екран і опціональний екран перед пасажиром. Збережено фізичні кнопки гучності та клімату.

Крутий AR HUD з доповненою реальністю — стрілки навігації буквально лежать на дорозі. Скляний дах з електрохромним затемненням — можна вибрати ступінь прозорості та навіть малюнок.

Інтерфейс максимально кастомізується — майже всі елементи можна перетягувати.

Індукційна зарядка

Опціонально доступна бездротова зарядка 11 кВт — килимок, який кладеться в гаражі. Ефективність ~90 %. В США це перша серійна пропозиція такого типу.

Ціни та терміни

Старт поставок у США — кінець літа 2026 року.

  • Базовий Cayenne Electric — від $109 000
  • Cayenne Turbo Electric — від $163 000