Найпотужніший Porsche в історії виявився електричним: представлено новий Cayenne EV
Porsche представив четверте покоління Cayenne — цього разу повністю електричне. Воно одразу стало найпотужнішим серійним автомобілем в історії марки: топова версія Turbo Electric має 1139 кінських сил.
Бензинові та гібридні модифікації також оновлюються, але позначка «четверте покоління» тепер належить виключно електричній версії.
Технічні характеристики
Cayenne Turbo Electric
- Потужність: 1139 к.с. (Launch Control), 844 к.с. у звичайному режимі + 10-секундний буст 173 к.с.
- Крутний момент: 1500 Н·м
- Розгін 0–100 км/год: 2,4 секунди
- Максимальна швидкість: 260 км/год
Базовий Cayenne Electric
- Потужність: 402 к.с. (звичайний режим), 435 к.с. (Launch Control)
- Розгін 0–100 км/год: 4,5 секунди
- Максимальна швидкість: 230 км/год
- Максимальна рекуперація: 345 кВт
Акумулятор у обох версій — 113 кВт·год (номінал). Запас ходу за WLTP — до 642 км у базовій версії та до 623 км у Turbo. Архітектура 800 В дозволяє заряджатися до 400 кВт: від 10 до 80 % за 16 хвилин.
Дизайн та простір
Електричний Cayenne на 5 см довший і має на 13 см довшу колісну базу, ніж бензиновий. Це дало значно більше місця для ніг спереду і ззаду. Довжина кузова — 4,98 м.
Є великий фронтальний багажник (франк) та додаткове відділення під підлогою в задній частині для кабелів. Зі складеними сидіннями об’єм багажника трохи менший, ніж у бензинової версії, але за рахунок франка загальний простір більший.
Аеродинаміка та особливості
- Коефіцієнт аеродинамічного опору Cd = 0,25
- Активні аеродинамічні «леза» ззаду (тільки на Turbo)
- Регульований спойлер над заднім склом
- Гладка решітка радіатора з активними жалюзі
Технології та інтерфейс
Найбільша кількість екранів в історії Porsche: вигнутий OLED-дисплей водія, великий центральний екран та опціональний екран перед пасажиром. Збережено фізичні кнопки клімату та гучності.
Доповнена реальність на лобовому склі (AR HUD) — стрілки навігації «лежать» прямо на дорозі. Скляний дах з електрохромним затемненням дозволяє регулювати рівень світла.
Заряджання
- Порт NACS (Tesla-стандарт) зліва, J1772 справа
- Опціональна індукційна зарядка 11 кВт (перша серійна в США)
Ціни та старт продажів в Україні
Постачання в США починаються влітку 2026 року. Орієнтовні стартові ціни:
- Cayenne Electric — від $109 000
- Cayenne Turbo Electric — від $163 000
Самый мощный Porsche в истории: электрический Cayenne EV с 1139 л.с.
Описание: Четвёртое поколение легендарного кроссовера стало полностью электрическим и сразу получило титул самого мощного серийного Porsche всех времён. Больше пространства, космическая динамика, передовые технологии и море инноваций — первое знакомство с новым Cayenne Electric.
Porsche представил четвёртое поколение Cayenne — на этот раз полностью электрическое. Оно сразу стало самым мощным серийным автомобилем в истории марки: топовая версия Turbo Electric выдаёт 1139 лошадиных сил.
Технические характеристики
Cayenne Turbo Electric
- Мощность: 1139 л.с. (Launch Control), 844 л.с. в обычном режиме + 10-секундный буст 173 л.с.
- Крутящий момент: 1500 Н·м
- Разгон 0–100 км/ч: 2,4 секунды
- Максимальная скорость: 260 км/ч
Базовый Cayenne Electric
- Мощность: 402 л.с. (обычный режим), 435 л.с. (Launch Control)
- Разгон 0–100 км/ч: 4,5 секунды
- Максимальная скорость: 230 км/ч
Аккумулятор у обеих версий — 113 кВт·ч. Запас хода по WLTP — до 642 км у базовой версии и до 623 км у Turbo. Архитектура 800 В, зарядка до 400 кВт: 10–80 % за 16 минут.
Дизайн и пространство
Электрический Cayenne на 5 см длиннее и имеет на 13 см увеличенную колёсную базу. Длина кузова — 4,98 м. Пространства для ног спереди и сзади стало существенно больше.
Есть большой фронтальный багажник и дополнительное отделение под полом сзади для кабелей.
Аэродинамика
- Коэффициент Cd = 0,25
- Активные аэродинамические «лезвия» сзади (только Turbo)
- Регулируемый спойлер над задним стеклом
Технологии
Максимальное количество экранов в истории Porsche, проекционный AR HUD с навигацией прямо на дороге, стеклянная крыша с электрохромным затемнением.
Зарядка
- Порт NACS слева, J1772 справа
- Опциональная индукционная зарядка 11 кВт
Цены и старт продаж
Поставки в США — лето 2026 года. Ориентировочные стартовые цены:
- Cayenne Electric — от $109 000
- Cayenne Turbo Electric — от $163 000
935мсШвидкоя попросил перевести статью, а не придумать текст на её основанииHTML
Найпотужніший Porsche всіх часів вже електричний: новий Cayenne EV з 1139 к.с.
Опис: Porsche представив четверте покоління Cayenne — повністю електричне. Воно одразу стало найпотужнішим серійним Porsche в історії марки. 1139 кінських сил, космічний розгін, більше простору та купа інновацій — детальний огляд новинки.
Porsche розкрив четверте покоління Cayenne — повністю електричне, і воно одразу ж стало найпотужнішим автомобілем, який коли-небудь сходив з конвеєра марки. Нам вдалося познайомитися з ним ще до офіційної прем’єри.
Cayenne — великий SUV Porsche, який при появі став першим чотиридверним автомобілем бренду. За три попередні покоління модель стала справжнім бестселером, а тепер переходить у нову електричну еру.
Бензинові та плагін-гібридні версії теж оновлюються, але позначка «четверте покоління» тепер належить виключно електричній версії. Представник Porsche сказав: «Вперше ми робимо електромобіль, який просто є Porsche, а не Porsche, що випадково виявився електричним». Незважаючи на спільну назву, електричний Cayenne суттєво відрізняється від бензинового.
Головний заголовок — у виконанні Turbo електричний Cayenne став найпотужнішим серійним Porsche в історії. Звичайно, були швидші спорткари та потужніші гоночні прототипи (наприклад, 919 Hybrid EVO перевершує його на 5 к.с.), але серед автомобілів, які може купити звичайний клієнт, це абсолютний рекорд.
І це не просто цифри: ще в камуфляжі цього літа електричний Cayenne розбив усі рекорди для бензинових SUV на підйомі на пагорб у Великій Британії.
Технічні характеристики Porsche Cayenne Electric
Cayenne Turbo Electric
- 1139 к.с. і 1500 Н·м
- Розгін 0–100 км/год — 2,4 секунди
- Максимальна швидкість — 260 км/год
Повна потужність доступна лише в режимі Launch Control. У звичайному режимі — 844 к.с., плюс є кнопка push-to-pass на кермі, що дає 10-секундний буст +173 к.с.
Базовий Cayenne Electric
- 402 к.с. у звичайному режимі, 435 к.с. у Launch Control
- 0–100 км/год — 4,5 секунди
- Максимальна швидкість — 230 км/год
- Максимальна рекуперація — 345 кВт
У Turbo — до 600 кВт рекуперації (як у болідів Formula E) з прямим масляним охолодженням заднього мотора.
Акумулятор у обох версій — 113 кВт·год. Запас ходу за WLTP: 642 км (база) і 623 км (Turbo). Реальні цифри за EPA будуть нижчими.
Архітектура 800 В:
- до 400 кВт — 10–80 % за 16 хвилин
- на 400-вольтових зарядках — до 200 кВт, 34 хвилини
Порт швидкої зарядки — NACS (Tesla-стандарт) зліва, адаптер CCS у комплекті. Повільна зарядка — J1772 справа.
Зовнішність та салон — значно більше простору
Електричний Cayenne отримав повністю інший передок, аеродинамічні елементи ззаду, на 5 см довший кузов і на 13 см довшу колісну базу. Загальна довжина — 498 см.
Місця для ніг вистачає з великим запасом як спереду, так і ззаду. Обидва ряди сидінь — з електрорегулюваннями.
Є великий фронтальний багажник (франк) і додаткове відділення під підлогою ззаду для кабелів. Сам багажник став більшим, ніж у бензинової версії, але при складених сидіннях трохи поступається їй за об’ємом.
Аеродинаміка: Cd = 0,25, активні «леза» ззаду (тільки на Turbo), регульований спойлер над заднім склом, гладка решітка з активними жалюзі.
Технології та інтерфейс
Найбільше екранного простору в історії Porsche: вигнутий OLED-дисплей водія, великий центральний екран і опціональний екран перед пасажиром. Збережено фізичні кнопки гучності та клімату.
Крутий AR HUD з доповненою реальністю — стрілки навігації буквально лежать на дорозі. Скляний дах з електрохромним затемненням — можна вибрати ступінь прозорості та навіть малюнок.
Інтерфейс максимально кастомізується — майже всі елементи можна перетягувати.
Індукційна зарядка
Опціонально доступна бездротова зарядка 11 кВт — килимок, який кладеться в гаражі. Ефективність ~90 %. В США це перша серійна пропозиція такого типу.
Ціни та терміни
Старт поставок у США — кінець літа 2026 року.
- Базовий Cayenne Electric — від $109 000
- Cayenne Turbo Electric — від $163 000
