Nissan N7 EV встановлює рекорд у Китаї: 10,000 замовлень за 18 днів
15 травня 2025 року Nissan оголосив, що його новий електричний седан N7, запущений 28 квітня, встановив рекорд у Китаї, зібравши 10,000 замовлень лише за 18 днів. Цей результат, досягнутий спільним підприємством Dongfeng-Nissan, зробив N7 найшвидшим електромобілем спільного виробництва за кількістю замовлень. З ціною від 119,900 юанів ($16,500) і запасом ходу до 625 км (388 миль, CLTC), N7 позиціонується як доступний і технологічний конкурент BYD Qin L та Tesla Model 3. Побудований на новій модульній платформі Dongfeng, автомобіль пропонує п’ять комплектацій, батареї LFP на 58 або 73 кВт·год і передові системи, такі як DeepSeek R1 AI та Momenta. У 2024 році продажі Nissan у Китаї впали на 15%, але N7 може змінити ситуацію. Дізнайтесь, як Nissan повертається на найбільший ринок електромобілів!
Дизайн і характеристики: Сучасність і практичність
Екстер’єр і розміри
Nissan N7, представлений на автосалоні в Гуанчжоу 2024 року, вражає елегантним дизайном із фірмовим стилем V-Motion. Седан завдовжки 4930 мм, шириною 1895 мм і висотою 1487 мм має колісну базу 2915 мм, що забезпечує просторий салон. Фронтальна частина з 710 світлодіодами, безрамні двері, висувні ручки та задня світлова смуга з 882 OLED додають футуристичності. Покупці можуть вибрати один із шести кольорів кузова та 19-дюймові диски. N7 нагадує Dongfeng eπ 007, але з унікальними елементами, як-от налаштовувані світлові візерунки. У соціальних мережах хвалять аеродинаміку (коефіцієнт опору 0.25), але деякі вважають дизайн “надто китайським” для Nissan. Порівняно з Tesla Model 3 (4720 мм), N7 більший, але компактніший за Volkswagen ID.7 (4940 мм). Чи привабить стиль N7 молодих покупців? ?
Інтер’єр і технології
Салон N7 поєднує мінімалізм із технологіями. Центральний 15.6-дюймовий екран із роздільною здатністю 2.5K працює на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295P із 32 ГБ пам’яті та 256 ГБ сховища, підтримуючи AI-асистент DeepSeek R1 для “людяної” взаємодії. Система Momenta забезпечує автономне водіння з навігацією на автомагістралях, у місті та паркуванням. Додаткові функції включають холодильник (від -6°C до 55°C), 14-динамікову аудіосистему, панорамний дах і 256-колірне підсвічування. У Китаї 71% покупців замовили N7 після одного тест-драйву, а 60% обрали топову версію Max із “Super Comfort Package”. У мережі хвалять інтерфейс, але критикують брак фізичних кнопок. Чи виправдає N7 очікування щодо комфорту? ?
Продуктивність і комплектації: Доступність і ефективність
Технічні характеристики
N7 оснащений батареями LFP на 58 кВт·год (510 км, CLTC) або 73 кВт·год (625 км). Усі версії передньопривідні з одним мотором: 215 к.с. (160 кВт) для базових моделей і 268 к.с. (200 кВт) для топових. Розгін до 100 км/год займає 7.5–8.5 секунди, а 400-вольтова архітектура обмежує швидку зарядку (до 100 кВт, 20–80% за 35 хвилин). Для порівняння, BYD Qin L (119,800 юанів, 510 км) пропонує схожий діапазон, але швидшу зарядку (150 кВт). П’ять комплектацій — від 510 Air ($16,500) до 625 Max ($20,500) — роблять N7 доступним. У соцмережах хвалять ціну, але деякі сумніваються в продуктивності порівняно з Tesla Model 3 (440 к.с., 4.4 секунди). Чи вистачить N7 потужності для конкуренції? ?
Попит і покупці
За 18 днів N7 зібрав 10,000 замовлень, із яких 70% — молоді покупці або власники інших брендів, а 30% — лояльні клієнти Nissan. Популярність топової версії Max (139,900–149,900 юанів) свідчить про попит на преміальні функції. Поставки почалися 15 травня в Шанхаї, і Dongfeng-Nissan розширює мережу до 300 міст Китаю. У 2024 році частка електромобілів у Китаї досягла 35% (1.4 млн одиниць за січень–лютий 2025), і N7 відповідає тренду завдяки ціні та технологіям. Однак BYD Qin L продав 10,000 авто за тиждень, що створює тиск. У мережі фанати Nissan вірять у повернення бренду, але конкуренція з місцевими виробниками зростає. Чи втримає N7 попит? ?
Ринок і виклики: Шанс для Nissan
Китай — найбільший ринок електромобілів, де продажі зросли на 30% у січні–лютому 2025 року. Проте Nissan втрачає позиції: продажі впали на 15% у 2024 році після 33% у 2023. N7, розроблений для китайських споживачів, інтегрує місцеві технології, як DeepSeek R1, і коштує дешевше за Volkswagen ID.7 ($28,000, 642 км). Конкуренти, як BYD (380,089 NEV у квітні) і XPeng, домінують завдяки цінам і ADAS-системам, як “God’s Eye” у Seagull ($9,800). Nissan скасував плани щодо заводу LFP-батарей і скорочує 15% робочих місць, але N7 і вісім інших NEV до 2027 року можуть змінити ситуацію. У соцмережах молодь у захваті від ціни N7, але скептики сумніваються в якості збірки. Чи поверне N7 Nissan до лідерства? Більше про електромобілі читайте на eWorld News! ??