Електроавтомобілі

Nissan та Mitsubishi підкорюють японський ринок електроавтомобілів

Nissan та Mitsubishi спробують завоювати японський ринок електромобілів за допомогою компактних моделей за $15 700

Японські автовиробники в цілому досить байдужі до електромобілів, якщо не враховувати цілком вдалу експансію Nissan Leaf на світовому ринку, але на внутрішньому ринку Японії такий вид транспортних засобів залишається екзотикою. Nissan та Mitsubishi в рамках альянсу спробують переламати ситуацію, запропонувавши японцям компактні електромобілі вартістю менше $15 700.

Привабливою за місцевими мірками ціни, зрозуміло, вдасться досягти рахунок державних субсидій, але це чинник стимулювання попиту є у багатьох зарубіжних ринках. Nissan та Mitsubishi збираються влітку цього року вивести на японський ринок так звані «кей-кари», які за рахунок своїх компактних габаритних розмірів користуються податковими пільгами та високим попитом у Японії. Втім, при оснащенні подібних машин ДВЗ істотно обмежувалися і об’єм двигуна разом з потужністю, але при переході на електротягу ці фактори навряд чи впливатимуть на характеристики машин, хоча очевидно, що задля зниження маси та вартості ємністю тягової батареї доведеться пожертвувати.

Зараз на «кей-кари» припадає до 40% первинного автомобільного ринку в Японії, тому Nissan та Mitsubishi зі своїми бюджетними електромобілями розраховують на певний успіх. Зрозуміло, що попит визначатиметься і наявністю розвиненої зарядної інфраструктури, тому міграція на електротягу не буде миттєвою. При цьому розраховувати на успіх із електромобілями такого формату японські виробники зможуть лише на домашньому ринку, бо для експансії за його межі їм доведеться протистояти пропозиціям китайських конкурентів. Останні пропонують компактні електромобілі за ціною від $4500 до $7800, якщо говорити про продукцію Great Wall або SAIC-GM-Wuling. З такими цінами компактні електромобілі, що випускаються в Японії, суперничати точно не зможуть, але вони хоча б підштовхнуть до електрифікації домашній автопарк.